Zmiany w moneybacku Meritum

Data: 2013-01-20 20:02:19
Autor: Andrzej Kubiak
Zmiany w moneybacku Meritum
http://www.meritumbank.pl/binsource/f/75/31/3/bin_C3PO80d1835d2b1557da75313.BINARYOBJ_FILE.PL.1.0.0/Regulamin_premiowania_Transakcji_dokonanych_karta.pdf

Zamiast 4% na stacjach - 1% od wszystkich transakcji bezgotówkowych,
maksimum 30, wymagane 2000 wpływu.

AK

Data: 2013-01-20 20:08:06
Autor: eSJot
W dniu 2013-01-20 20:02, Andrzej Kubiak pisze:
[...]

Czyli, więcej odwiedzin na Orlenie lub Dino - Markecie ?

Data: 2013-01-20 21:08:20
Autor: Izydor
On 2013-01-20 20:08, eSJot wrote:
Czyli, więcej odwiedzin na Orlenie lub Dino - Markecie ?

W moim przypadku raczej liwidacja meritum i tankowanie na millenium - 3%

Data: 2013-01-21 10:58:13
Autor: wefe
W dniu niedziela, 20 stycznia 2013 20:08:06 UTC+1 użytkownik eSJot napisał:
> [...]

> maksimum 30, wymagane 2000 wpływu.

> AK

Czyli, więcej odwiedzin na Orlenie lub Dino - Markecie ?

mozna w Meritum wypłacać za pomocą cash back, dają 4% za pobranie gotówki???

Data: 2013-01-20 20:25:12
Autor: Przemek

Użytkownik "Andrzej Kubiak" <none@inv.invalid> napisał w wiadomości news:10x26w7q5fd4x$.1qicu9zwrngx5.dlg40tude.net...
[...]

Skoro nowy regulamin wchodzi w zycie 1 marca to w marcu będzie wypłata moneybacku za luty na starych czy nowych zasadach. Ktoś wie jak to rozumieć?

Data: 2013-01-20 21:09:34
Autor: Izydor
On 2013-01-20 20:25, Przemek wrote:
Skoro nowy regulamin wchodzi w zycie 1 marca to w marcu będzie wypłata
moneybacku za luty na starych czy nowych zasadach. Ktoś wie jak to rozumieć?

Starych.

Data: 2013-01-20 20:28:16
Autor: neoniusz
On 20.01.2013 20:02, Andrzej Kubiak wrote:
[...]

Hm, w takim razie ja sie zegnam z Meritum od 01.03.2013. Ciekawe, ze informacje na strone wrzucili (i to schowana w informacjach o koncie a nie w aktualnosciach) a klientow jakos nie raczyli poinformowac.

Data: 2013-01-20 21:23:10
Autor: MarcinK
[...]

ciekawy jest tez zapis:

"Bank zastrzega sobie prawo do zmian niniejszego Regulaminu. Zmiany Regulaminu nie będą naruszać praw nabytych Klientów przed dokonaniem tych zmian. O zmianach Regulaminu Bank powiadamia Klienta, z podaniem daty ich obowiązywania, w wyciągu bankowym lub oddzielną korespondencją oraz na stronie internetowej Banku"

czekam wiec na korespondencje :)

Data: 2013-01-22 10:44:09
Autor: Izydor
On 2013-01-20 21:23, MarcinK wrote:
ciekawy jest tez zapis:

[...]

"Szanowny Panie,

W odpowiedzi na korespondencję z dnia 21.01.2013 r., uprzejmie informuję, iż od 1 marca 2013 r. Klienci Banku będą mieli możliwość otrzymywania premii w wysokości 1% wartości wszystkich transakcji bezgotówkowych dokonanych kartą wydaną do konta osobistego, której zasady określa „Regulamin premiowania transakcji kartą dla Posiadaczy MeritumKonta Zarabiającego” .

W związku z powyższym, z dniem 28.02.2013 r. przestanie obowiązywać „Regulamin premiowania „Transakcji paliwowych” dla Posiadaczy MeritumKonta Zarabiającego”, przy czym nie naruszy to praw nabytych przez Klientów przed wskazaną datą, tj transakcje zaksięgowane do lutego 2013 r. zostaną rozliczone wg zasad „Regulaminu premiowania „Transakcji paliwowych” dla Posiadaczy MeritumKonta Zarabiającego”.

Ponadto, powyższe informacje zostaną Panu przekazane w drodze odrębnej korespondencji."

Ergo konto do zamkniecia (przynajmniej dla mnie).

Przy czym nie rozumiem dlaczego do lutego a nie do KOŃCA lutego.

Data: 2013-01-20 22:05:18
Autor: Waldek
W dniu 2013-01-20 20:28, neoniusz pisze:
[...]

No cóż, w takim razie będzie kolejny
- tym razem pomarańczowy skrobak do szyb
1% cb na debetówce ma sie nijak do 1% na KK  ;)

Wygląda na to, że tylko jeszcze w GB można coś ugrać na tankowaniu
- ale pewnie tez już nie długo ;)

Pozdro

Data: 2013-01-20 21:23:18
Autor: sunwick
Zmiany w moneybacku Meritum
i sie zacznie przycinanie premiowania we wszystkich bankach, MB bedzie malal albo bedzie likwidowany,

czy jest inny bank ktory za paliwo wiecej niz 1%  zwraca?

Data: 2013-01-20 12:56:49
Autor: Kris
W dniu niedziela, 20 stycznia 2013 21:23:18 UTC+1 użytkownik sunwick napisał:
i sie zacznie przycinanie premiowania we wszystkich bankach, MB bedzie malal albo bedzie likwidowany,

czy jest inny bank ktory za paliwo wiecej niz 1%  zwraca?
Sygma. 5%

Data: 2013-01-20 22:04:37
Autor: neoniusz
On 20.01.2013 21:56, Kris wrote:
i sie zacznie przycinanie premiowania we wszystkich bankach,

MB bedzie malal albo bedzie likwidowany,

czy jest inny bank ktory za paliwo wiecej niz 1%  zwraca?
Sygma. 5%

Czy aby jest to pewne?
Znalazlem 2 regulaminy. Pierwszy byl starszy:

"2. Sprzedaż Premiowa trwa od dnia 01 lipca  2012 r. do dnia 31 sierpnia  2012 r. na terytorium
Rzeczpospolitej Polskiej."

A drugi nowszy:

"3. Sprzedaż Premiowa trwa od dnia 01 stycznia  2013 r. do dnia 31 marca   2013 r. na terytorium
Rzeczpospolitej Polskiej."

Biorac to pod uwage to raczej sa to sezonowe promocje.

Data: 2013-01-20 13:16:52
Autor: Kris
W dniu niedziela, 20 stycznia 2013 22:04:37 UTC+1 użytkownik neoniusz napisał:

Biorac to pod uwage to raczej sa to sezonowe promocje.

Regularnie przedłużane.
Sygma Bank ma nieciekawe opinie jako bank itp. ale promocji ma sporo i sam wszystkiego na bieżąco nie śledzę.
Mam ich kartę od kilku lat, przy okazji zakupu ratalnego, używałem wcześniej sporadycznie- odkąd za paliwo zwracają 5% to częściej a np. w ubiegłym roku dostałem od nich karty przedpłcone mc na 50 i 30zł, jakiś zestaw biżuterii Kruk chyba itp. Generalnie nigdy nie bawię się świadomie w żadne wiśniobrania nie śąledzę promocji itp. a Sygma sama z siebie mnie kilka razy zaskoczyła.
I chwała im za to

Data: 2013-01-25 03:25:50
Autor: Kris

https://www.sygmabank.pl/upload/documents/ln5tvc76sqd9l0rm8o6296o5195e07e8.pdf

Data: 2013-01-20 21:25:53
Autor: neoniusz
On 20.01.2013 21:23, sunwick wrote:
czy jest inny bank ktory za paliwo wiecej niz 1%  zwraca?

Jest ;) I juz wyzej zostal wzpomniany.

Data: 2013-01-20 21:36:51
Autor: Kamil Jońca
neoniusz <neon@joemonster.org> writes:

On 20.01.2013 21:23, sunwick wrote:
czy jest inny bank ktory za paliwo wiecej niz 1%  zwraca?

Jest ;) I juz wyzej zostal wzpomniany.

I też przycina (przez zmianę "zaokrągleń")

KJ

--
http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swinki-w-new-jersey/
Sic transit discus mundi

Data: 2013-01-20 12:47:20
Autor: mietek

Ale nie ma tragedii, kombinować można dalej: http://livesmarter.pl/millennium-dobre-konto-zmiana-zasad-naliczania-cashbacku/

Data: 2013-01-20 21:44:09
Autor: sunwick
Zmiany w moneybacku Meritum
ja czekam do marca, moze cos sie zmieni w ktoryms z bankow na lepsze,
choc w to nie wierze :) wowczas zobaczymy - cos trzeba bedzie wybrac...

Data: 2013-01-20 21:59:14
Autor: Izydor
On 2013-01-20 21:36, Kamil Jońca wrote:

I też przycina (przez zmianę "zaokrągleń")

Stosunkowo łatwo jest tankowac za kwote bedaca wielokrotnoscia liczby 100 :)

Data: 2013-01-23 10:25:38
Autor: msawic
On Sunday, January 20, 2013 7:02:19 PM UTC, Andrzej Kubiak wrote:

Zamiast 4% na stacjach - 1% od wszystkich transakcji bezgotówkowych,

maksimum 30, wymagane 2000 wpływu.

Ma to jakas zalete nad kontem internetowym Mille?

M.

Data: 2013-01-24 03:19:22
Autor: Piotr Hołda
W dniu środa, 23 stycznia 2013 19:25:38 UTC+1 użytkownik msa...@gmail.com napisał:
On Sunday, January 20, 2013 7:02:19 PM UTC, Andrzej Kubiak wrote:

> Zamiast 4% na stacjach - 1% od wszystkich transakcji bezgotówkowych,

Ma to jakas zalete nad kontem internetowym Mille?

Brak ograniczeń, jakie są w Mille: płatność minimum 100 PLN i tylko wybrane kody MCC.
Ale 1% jest też na niektórych kredytówkach więc ta debetowa Meritum przestaje być atrakcyjna.

Data: 2013-01-24 03:56:10
Autor: Fredzia
W dniu czwartek, 24 stycznia 2013 12:19:22 UTC+1 użytkownik Piotr Hołda napisał:

Brak ograniczeń, jakie są w Mille: płatność minimum 100 PLN i tylko wybrane kody MCC.

Ale 1% jest też na niektórych kredytówkach więc ta debetowa Meritum przestaje być atrakcyjna.

Można prosić o przypomnienie które KK dają 1% zwrotu
pozdr

Data: 2013-01-24 11:57:57
Autor: Piotr Hołda

Np. ta: http://polbank.pl/karty-kredytowe/karty-prestizowe.html

Data: 2013-01-25 17:36:15
Autor: radar
Zmiany w moneybacku Meritum
W dniu 2013-01-24 20:57, Piotr Hołda pisze:
[ciach]

Kolego zacznij proszę cytować jak człowiek bo się tego czytać nie da.

--
radar

Data: 2013-01-24 07:40:09
Autor: msawic
Zmiany w moneybacku Meritum
> Ma to jakas zalete nad kontem internetowym Mille?

Brak ograniczeń, jakie są w Mille: płatność minimum 100 PLN i tylko wybrane kody MCC.

Zaraz zaraz, to Konto Internetowe tez bedzie rozliczane od pelnych 100 zl, tak jak Dobre Konto? I jakie wybrane MCC? M.

Data: 2013-01-24 09:26:14
Autor: dziadek
Zmiany w moneybacku Meritum
Zaraz zaraz, to Konto Internetowe tez bedzie rozliczane od pelnych 100 zl, tak jak Dobre Konto? I jakie wybrane MCC? M.

raczej gościu coś namieszał. Konto Internetowe pozostaje bez zmian i jest na pewno lepszą propozycją od przyszłego Meritum. DK też takie złe nie będzie - przynajmniej dla mnie, bo na cpnie wydaję minimum 200zł za tankowanie. pozdr.

Data: 2013-01-24 09:49:42
Autor: mietek
W dniu czwartek, 24 stycznia 2013 18:26:14 UTC+1 użytkownik dziadek napisał:
> [...]

raczej gościu coś namieszał. Konto Internetowe pozostaje bez zmian i jest na pewno lepszą propozycją od przyszłego Meritum. DK też takie złe nie będzie - przynajmniej dla mnie, bo na cpnie wydaję minimum 200zł za tankowanie. pozdr.

jak ktoś wydaje mniej to można lać np za grosze i wyciągać cashback z kasy. 20 + 200 kilka razy w miesiącu da >40 złotych

Data: 2013-01-25 19:35:29
Autor: [sas]
W dniu 24.01.2013 o 18:26 dziadek <adpiter@wp.pl> pisze:

[...]

A nie jest też tak, że w Meritum (po nowemu) trzeba będzie wykonać  transakcji za minimum 200 zł, tak jak to jest teraz, żeby nie było opłaty  za kartę? I zwrot max. 30 zł/miesiąc.
W Mille KI jest 1%, transakcji na minimum 100 zł, żeby nie było opłaty za  kartę, nie ma ograniczenia do zwrotu 30 zł/miesiąc, a tylko do 760 zł/rok.

Wg mnie oferta Mille KI wygląda lepiej.

[sas]

Data: 2013-01-25 12:10:30
Autor: dziadek
Zmiany w moneybacku Meritum
Wg mnie oferta Mille KI wygląda lepiej.
[sas]

Oczywiście że tak.

Data: 2013-01-25 19:37:41
Autor: [sas]
W dniu 25.01.2013 o 19:35 [sas] <null@example.com> pisze:

Wg mnie oferta Mille KI wygląda lepiej.

btw: czy między DK i KI przelewy są wykonywane online?
[sas]

Data: 2013-01-25 12:22:50
Autor: dziadek
Zmiany w moneybacku Meritum
btw: czy między DK i KI przelewy są wykonywane online?
[sas]

Tak. Mam 2 rory w mille (DK, KI) plus 2 oszczędnościowe. Wiele razy przerzucałem środki między nimi i zwykle takie przelewy są wykonywane natychmiastowo. Napisałem "zwykle", ponieważ raz mi się zdarzyło (nie tak dawno), że zrobiłem jeden przelew - który wykonał się natychmiastowo, jednak pomyślałem że przerzucę na oszczędnościowy nieco więcej i zrobiłem drugi przelew - no i środki z tego drugiego przelewu stały się "zablokowane". Może dlatego że robiłem to wieczorem? Na szczęście rano wszystkie środki były już na swoich kontach. Poza tym do mille nie mam zastrzeżeń. Pozdrawiam.

Data: 2013-01-24 11:51:16
Autor: Piotr Hołda
W dniu czwartek, 24 stycznia 2013 16:40:09 UTC+1 użytkownik msa...@gmail.com napisał:

Zaraz zaraz, to Konto Internetowe tez bedzie rozliczane od pelnych 100 zl, tak jak Dobre Konto? I jakie wybrane MCC?

Sorry namieszałem. Maiłem na myśli DK.
Internetowe mi całkiem wypadło z pamięci bo nie posiadam.

Zmiany w moneybacku Meritum