Zmiany w regulaminach eurobanku

Data: 2009-12-18 17:52:39
Autor: orcio
Zmiany w regulaminach eurobanku
Klienci internetowi zapraszam do zalogowania do systemu bankowego w pdf jest wszystko opisane

orcio

Data: 2009-12-18 20:26:20
Autor: Valdi
Zmiany w regulaminach eurobanku
"orcio" news:hggc4a$ntb$1atlantis.news.neostrada.pl

Klienci internetowi zapraszam do zalogowania do systemu bankowego w pdf
jest wszystko opisane

A może by taka malutka pigułka z informacjami co się zmieniło?

Data: 2009-12-18 21:25:40
Autor: orcio
Valdi pisze:
[...]

no pigułka jest w PDFie w komunikacie nie chce przeklejac bo dużo tego

orcio

Data: 2009-12-18 13:00:42
Autor: Tomasz [Bubon]
Zmiany w regulaminach eurobanku
On 18 Gru, 21:25, orcio <or...@NOSPAMinteria.pl> wrote:
Valdi pisze:> "orcio"news:hggc4a$ntb$1atlantis.news.neostrada.pl

> A może by taka malutka pigułka z informacjami co się zmieniło?

no pigułka jest w PDFie w komunikacie nie chce przeklejac bo dużo tego

orcio

Nie tak dużo :)

W § 2 zmienia się następująca definicja:

Bankowość Elektroniczna - świadczenie przez Bank usług Bankowości
Internetowej i Telefonicznej

§ 4 ust. 4 otrzymuje brzmienie:

4. Bank zastrzega sobie prawo do zablokowania dostępu do Kanałów
Bankowości Elektronicznej, jeżeli Klient przestanie spełniać warunki
niezbędne do zawarcia Umowy zapisane w §3 ust. 3 lub zostały naruszone
warunki Umowy, Umowy o prowadzenie konta, Regulaminu lub powszechnie
obowiązujących przepisów prawa.

§ 5 ust. 8 otrzymuje brzmienie:

8. Bank aktualizuje informacje, o których mowa w ust. 7. Bank będzie
informował Klienta o zmianach za pośrednictwem Kanałów Bankowości
Elektronicznej. Aktualne informacje dostępne będą również w
Placówkach.

§ 8 ust. 8 otrzymuje brzmienie:

[...]

§ 12 otrzymuje brzmienie:

1. Bank ponosi odpowiedzialność za terminowe i zgodne z treścią
wykonanie dyspozycji złożonych za pośrednictwem Kanałów Bankowości
Elektronicznej.

2. Klient jest odpowiedzialny za podanie prawidłowych danych w
dyspozycji.

3. Bank nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe działanie
serwisu eurobank online w przypadku korzystania z przeglądarek
nierekomendowanych przez Bank.

§ 13 otrzymuje brzmienie:

1. Klientowi przysługuje prawo zgłoszenia reklamacji dotyczącej
świadczenia usług Bankowości Elektronicznej. Reklamacje można składać:

a)       w Placówce,

b)       telefonicznie w COK,

c)       za pośrednictwem serwisu eurobank online,

d)       listownie na adres Banku: Euro Bank S.A. ul. Św. Mikołaja 72,
50-126 Wrocław,

e)       w innej formie akceptowanej przez Bank.

2. Bank zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji niezwłocznie po jej
otrzymaniu, nie później niż w terminie 14 dni roboczych od daty wpływu
reklamacji do Banku. Termin ten może ulec wydłużeniu w przypadku
konieczności kontaktu z instytucją zewnętrzną, o czym Posiadacz
zostanie poinformowany przez Bank. O decyzji Bank powiadamia Klienta
telefonicznie, listownie lub za pośrednictwem serwisu eurobank online.

§ 14 otrzymuje brzmienie:

Za korzystanie z Kanałów Bankowości Elektronicznej pobierane są opłaty
zgodnie z Tabelą Opłat i Prowizji dla danego Produktu.

§ 15 ust. 4 otrzymuje brzmienie:

4. Jeżeli w terminie 14 Dni roboczych od daty otrzymania informacji o
zmianie warunków Regulaminu, Klient nie złoży pisemnego oświadczenia o
odmowie przyjęcia zmiany, przyjmuje się, że Klient zaakceptował nową
treść Regulaminu. Odmowa przyjęcia zmian oznacza wypowiedzenie Umowy
przez Klienta z zachowaniem 30-dniowego okresu wypowiedzenia liczonego
od dnia wpływu pisma do Banku.

§ 16 otrzymuje brzmienie:

W zakresie korzystania z poszczególnych Produktów obsługiwanych w
Kanałach mają zastosowanie odpowiednie regulaminy tych Produktów.

Data: 2009-12-19 10:06:48
Autor: krzysztofsf
orcio pisze:
Valdi pisze:
[...]

Jest chyba nowa TOiP obowiazujaca od 19-12-2009, ale i w koncie i w kartach wkleili ten sam dokument, dotyczacy wylacznie kart kredytowych.

Nie korzystam, to nie zauwazylem co sie w nich zmienilo. Natomiast TOiP konta, wypadaloby, zeby podali ....

Data: 2009-12-19 11:28:50
Autor: orcio
krzysztofsf pisze:
orcio pisze:
Valdi pisze:
[...]

Macie jakiś sposób żeby drukować te czerwone TOiPy na czarno, bo robi mi to jako odcień szarości do tego w marnej jakości ze czasem nawet ciężko odczytać.

orcio

Data: 2010-01-28 18:49:19
Autor: jokelo
Zmiany w regulaminach eurobanku

tak jest w każdym banku :) a z resztą, trzeba spełniać warunki zawarte w umowie więc myślę, że wszystko w porządku

Zmiany w regulaminach eurobanku