Zmiany w szkoleniu KDP CMAS

Data: 2011-02-01 10:37:41
Autor: jacekplacek
Zmiany w szkoleniu KDP CMAS
KDP CMAS zaproponowało ciekawe zmiany w programach szkoleniowych nurka. Między innymi, na P-3 nie będzie konieczny kurs w KOMH a z kursów P-1 i P-2 ubywa nurkowań, które zostają poszerzone we wprowadzonych w to miejsce specjalizacjach. Rzeczowa dyskusja toczy się na forum Kraba: http://tinyurl.com/632l36v --

Data: 2011-02-01 23:33:26
Autor: Haw
Zmiany w szkoleniu KDP CMAS
W dniu 2011-02-01 11:37,  jacekplacek pisze:
[...]

ciekawa dyskusja.

"W ramach kursu P2 mają pojawić się techniki pływania żabką oraz ćwiczenia w czarnej masce (jeszcze nie wiadomo jakie). "
+ obowiazkowy zakup kilku plastikow "na obsluge zegarka" przed kursem P2.
pewnie ktos napisze ze te kursy to b. wazna czesc wiedzy przekazywanej kursantowi. to niech nie beda obowiazkowe, wtedy okaze sie, czy sa faktycznie tak wazne :). ja odnosze wrazenie, ze te plastiki to b. wazna czesc wiedzy przekazywana przez instruktora :). no ale ja glupi oczekiwalem, ze Panowie Instruktorzy beda robic zmiany pod kursantow...

mi to sie widzi jako skrzyzowanie organizacji technicznych z znienawidzonym przez KDP PADI :).
od jakiegos czasu KDP nie ma pomyslu jak sie odnalezc w nowym otoczeniu, ciekawe jak sie sprawdzi nowa "koncepcja"

jak sie dobrze to podliczy, to pewnie sie okaze ze taniej bedzie zrobic Fundamentals :D

zeby nie bylo, ze latwo sie krytykuje, akurat zabka wydaje sie sensowna (jak delikatnie zasugerowalem latem uwage koledze robiacemu wlasnie M2, zeby nauczyl kursantow P2 zabki, to odparl, ze za taki numer pare lat temu wylecialby z kursu :D).

"z innych "rewolucyjnych" zmian, tym razem dotyczacych kursu P3, [..] oraz rozwazane jest wprowadzenie obowiazku odbywania kursu P3 w twinsecie... "
to tez wydaje sie sensowne.

fajnie zmiany opisal user "maćq", pozwole sobie fragmen zacytowac:
"Gdyby Nasz Klub działał w organizacji komercyjnej od początku nie można by było oczekiwać, że ktoś będzie pracował w nim za "uścisk dłoni prezesa"
Jeśli chodzi o samo rozdrabnianie się z kursami, to jako były i może przyszły kursant, uważam to za zło, bo skoro mam zapłacić tyle samo za P3 (DM) to zrobię sobie gdzieś gdzie będą za mną butle nosić i nikt mi nie powie, że dzisiaj sprężarka nie działa."

pozdrawiam,
haw.

Zmiany w szkoleniu KDP CMAS