|
Data: 2011-06-13 13:57:20 |
Autor: witek |
Zmiany w wysokości wynagrodzenia w ramach umowy zlecenie |
On 6/13/2011 9:55 AM, Paweł Szostek wrote:
Czy jeżeli zleceniobiorca dostanie podwyżkę, to może to być
kontynuowane w ramach tej samej umowy zlecenie, czy też trzeba
podpisać nową?
Czy przedsiębiorcą powinien tą zmianę wynagrodzenia dla zleceniobiorcy
zgłosić jakoś do ZUS i US?
Zleceniobiorca był zgłaszany do ZUS na deklaracji ZUS ZUA w której nie
ma nic o wysokości wynagrodzenia, natomiast do US nie był w ogóle
zgłaszany, więc wynikałoby chyba z tego, że tej podwyżki też nie
trzeba zgłaszać ani do ZUS ani do US?
możesz mi wytłumaczyć co to za twór "zleceniobiorca dostaje podwyżkę od zleceniodawcy".
|
|
|
Data: 2011-06-17 07:02:39 |
Autor: Paweł Szostek |
Zmiany w wysokości wynagrodzenia w ramach umowy zlecenie |
On 13 Cze, 20:57, witek <witek7...@gazeta.pl.invalid> wrote:
On 6/13/2011 9:55 AM, Paweł Szostek wrote:
> Czy jeżeli zleceniobiorca dostanie podwyżkę, to może to być
> kontynuowane w ramach tej samej umowy zlecenie, czy też trzeba
> podpisać nową?
> Czy przedsiębiorcą powinien tą zmianę wynagrodzenia dla zleceniobiorcy
> zgłosić jakoś do ZUS i US?
> Zleceniobiorca był zgłaszany do ZUS na deklaracji ZUS ZUA w której nie
> ma nic o wysokości wynagrodzenia, natomiast do US nie był w ogóle
> zgłaszany, więc wynikałoby chyba z tego, że tej podwyżki też nie
> trzeba zgłaszać ani do ZUS ani do US?
możesz mi wytłumaczyć co to za twór "zleceniobiorca dostaje podwyżkę od
zleceniodawcy".
Chodzi o to, że do tej pory przedmiotem umowy zlecenie była pewna
usługa, a teraz będę dwie usługi i dlatego wynagrodzenie dla
zleceniobiorcy się zwiększy.
Tylko czy można to zrobić w ramach tej samej umowy zlecenia
(podpisując aneks do niej), czy też trzeba podpisać drugą, nową umowę
zlecenie?
|
|
|
Data: 2011-06-17 10:31:03 |
Autor: witek |
Zmiany w wysokości wynagrodzenia w ramach umowy zlecenie |
On 6/17/2011 9:02 AM, Paweł Szostek wrote:
On 13 Cze, 20:57, witek<witek7...@gazeta.pl.invalid> wrote:
On 6/13/2011 9:55 AM, Paweł Szostek wrote:
Czy jeżeli zleceniobiorca dostanie podwyżkę, to może to być
kontynuowane w ramach tej samej umowy zlecenie, czy też trzeba
podpisać nową?
Czy przedsiębiorcą powinien tą zmianę wynagrodzenia dla zleceniobiorcy
zgłosić jakoś do ZUS i US?
Zleceniobiorca był zgłaszany do ZUS na deklaracji ZUS ZUA w której nie
ma nic o wysokości wynagrodzenia, natomiast do US nie był w ogóle
zgłaszany, więc wynikałoby chyba z tego, że tej podwyżki też nie
trzeba zgłaszać ani do ZUS ani do US?
możesz mi wytłumaczyć co to za twór "zleceniobiorca dostaje podwyżkę od
zleceniodawcy".
Chodzi o to, że do tej pory przedmiotem umowy zlecenie była pewna
usługa, a teraz będę dwie usługi i dlatego wynagrodzenie dla
zleceniobiorcy się zwiększy.
to sie robi aneks do umowy lub podpisuje nową umowę i rozlicza tak jak sie rozlicza umowy zlecenie.
Ty wystawiasz rachunek, oni płacą.
Tylko czy można to zrobić w ramach tej samej umowy zlecenia
(podpisując aneks do niej), czy też trzeba podpisać drugą, nową umowę
zlecenie?
jak wyzej.
|
|