Zmień rower na elektryczny

Data: 2016-05-12 18:55:39
Autor: Jawi
Zmień rower na elektryczny
W dniu 2016-05-12 o 16:32, Piecia aka dracorp pisze:
Z nowinek:
http://www.magazyn-hamag.pl/news/zmien-rower-na-elektryczny-2468.html

"GeoOrbital to opona zakładana na przednie koło roweru, która pozwala rozpędzić się do 30 kilometrów na godzinę i pokonać nawet 80 km."
Jaka opona?

że mogę całymi godzinami siedzieć i patrzyć na ni±"

Data: 2016-05-13 23:21:48
Autor: Pszemol
Zmień rower na elektryczny
"Jawi" <galaxband@poczta.fm> wrote in message news:5734b58c$0$660$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No chodzi o całe koło, razem z osi±.

Data: 2016-05-14 19:13:23
Autor: Piotr aka dracorp
Zmień rower na elektryczny
Dnia Fri, 13 May 2016 23:21:48 -0500, Pszemol napisał(a):

"GeoOrbital to opona zakładana na przednie koło roweru, która pozwala
rozpędzić się do 30 kilometrów na godzinę i pokonać nawet 80 km." Jaka
opona?

No chodzi o całe koło, razem z osi±.
Po prostu artykuł jest do dupy.

--