Zmieleni.pl się rozkręcają! Występ Pawła Kukiza na Zjeździe w Łodzi!

Data: 2012-10-15 00:57:02
Autor: kpawlak
Zmieleni.pl się rozkręcają! Występ Pawła Kukiza na Zjeździe w Łodzi!
To profesor Przystawa zaczął walkę o JOW, a teraz ja wskrzeszam ducha! - Paweł Kukiz na Zjeździe "Zmielonych" w Łodzi
http://www.youtube.com/watch?v=6plRaseM3Lg

Ukłony

kpawlak

Data: 2012-10-16 13:00:16
Autor: Trybun
W dniu 2012-10-15 00:57, kpawlak pisze:
[...]

Kukiz -nowy idol prawicy! Gratuluję wzorców..

Data: 2012-10-16 17:40:16
Autor: u2
W dniu 2012-10-16 13:00, Trybun pisze:
[...]

 Raczej przyklad dla normalnych osob.

Zmieleni.pl się rozkręcają! Występ Pawła Kukiza na Zjeździe w Łodzi!