Zmieniać operatora?

Data: 2010-09-14 14:39:29
Autor: mz
Zmieniać operatora?
Byłem w podobnej sytuacji, tyle, że nizsze rachunki. Złożyłem papiery do Play dostałem telefon nr a abonament (jeśli nie będe dzwonił z numeru który dostałem) w Play będe płacił dopiero jak przeniosą mi numer.
Też nie podobała mi się ta opcja, że do Play mam płacić poza abonamentem z którego minut i tak mało kiedy wygadałem ponad przyznany liit.
W Play na abo mam do wszystkich minuty w abonamencie w ilości, która mi wystarczy i tak jej nie wykorzystam. Do tego dochodzi tzw stan darmowy w Play (czyli faktyczne 30 dni ciągłego gadania - bo tyle dają darmowych minnut).

Data: 2010-09-14 16:37:40
Autor: Tomek
Zmieniać operatora?

Użytkownik "mz" <22051976wytnij@wp.pl> napisał

Do tego dochodzi tzw stan darmowy w Play (czyli faktyczne 30 dni ciągłego gadania - bo tyle dają darmowych  minnut).

Dokładnie to 25h/dobę. Tyle dają.

Data: 2010-09-14 16:52:24
Autor: SDD
Zmieniać operatora?

Użytkownik "Tomek" <tomaa33@wytnijtowp.pl> napisał w wiadomości news:i6o1bu$3o9$1news.onet.pl...

Dokładnie to 25h/dobę. Tyle dają.

Co nie oznacza, ze nie da sie tyle wykorzystac.
Konferencja z 5 rozmowcami, szosty zawieszony (rozmowa maklerska) a do tego jeszcze moga byc realizowane jakies przekierowania :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-09-14 16:59:25
Autor: Tomek
Zmieniać operatora?

Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał

Dokładnie to 25h/dobę. Tyle dają.

Co nie oznacza, ze nie da sie tyle wykorzystac.
Konferencja z 5 rozmowcami, szosty zawieszony (rozmowa maklerska) a do tego jeszcze moga byc realizowane jakies przekierowania :)

Zgadza się. Sam to testowałem na konferencji w grze online. Przy sprawdzaniu stanu widac nawet ile godzin i minut zostało do końca okresu rozliczeniowego. Np: 625h 34min

Zmieniać operatora?