Zmieniacie juĹĽ opony?

Data: 2014-10-25 07:09:20
Autor: witek
Zmieniacie juĹĽ opony?
Pchla Szachrajka wrote:
Czołem!

Poradźcie - zmieniać opony na zimówki już teraz? Pytam, bo wyjeżdżam w
przyszłym tygodniu, więc albo teraz na dniach albo dopiero w
listopadzie. Jak myślicie?

Dzięki za odpowiedzi i nie bijcie za lamerskie pytanie ;)
Pozdrawiam!

Ale wam robią wodę z mózgu.
Opony zimowe są do jazdy po śniegu!!!
Chcesz się na drodze na rysy tak rozpędzic, zeby minać wszystkie zdechłe konie i wjechać na szczyt?

Data: 2014-10-25 21:41:55
Autor: J.F.
Zmieniacie już opony?
Dnia Sat, 25 Oct 2014 07:09:20 -0500, witek napisał(a):
Ale wam robi± wodę z mózgu.
Opony zimowe s± do jazdy po ¶niegu!!!
Chcesz się na drodze na rysy tak rozpędzic, zeby minać wszystkie zdechłe konie i wjechać na szczyt?

Zdarzylo mi sie pare razy miec spore klopoty z ruszeniem we Wroclawiu. I to na calkiem plaskim. A teraz zobacz jak wyglada wyjazd z garazu w nowoczesnym budynku ...

J.

Data: 2014-10-25 21:48:58
Autor: neoniusz
Zmieniacie juĹĽ opony?
W dniu 25.10.2014 o 21:41, J.F. pisze:
A teraz zobacz jak wyglada wyjazd z garazu w nowoczesnym budynku ...

Wjazd do garazu w nowoczesnym budynku jest podgrzewany.

Data: 2014-10-25 23:02:44
Autor: Shrek
Zmieniacie już opony?
On 2014-10-25 21:41, J.F. wrote:
[...]

Zazwyczaj pochyło¶ć jest w ¶rodku, gdzie temp jest na plusie, albo podgrzewany.

Shrek

Data: 2014-10-26 11:19:24
Autor: Borys Pogoreło
Zmieniacie już opony?
Dnia Sat, 25 Oct 2014 23:02:44 +0200, Shrek napisał(a):

A teraz zobacz jak wyglada wyjazd z garazu w nowoczesnym budynku ...

Zazwyczaj pochyłość jest w środku, gdzie temp jest na plusie, albo podgrzewany.

Z samej okolicy mogę przywołać kilka kontrprzykładów. Co będą marnować
powierzchnię w środku, jeśli można sprzedać dwa garaże więcej.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2014-10-26 14:49:31
Autor: Shrek
Zmieniacie juĹĽ opony?
On 2014-10-26 11:19, Borys Pogoreło wrote:
[...]

No to się podgrzewa. Naprawdę u was się w zimę z garażu wyjechać, bo kopny śnieg na podjeżdzie leży?

Shrek.

Data: 2014-10-26 17:25:44
Autor: Borys Pogoreło
Zmieniacie juĹĽ opony?
Dnia Sun, 26 Oct 2014 14:49:31 +0100, Shrek napisał(a):

[...]

Nie wiem, nie mam garaĹĽu podziemnego. :)

Pewnie odśnieżają, w końcu mieszkańcy się zrzucają na takie wydatki.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2014-10-26 19:21:58
Autor: Shrek
Zmieniacie juĹĽ opony?
On 2014-10-26 17:25, Borys Pogoreło wrote:

[...]

Prawdę mówiąc to zwykle na zewnątrz się nie da, bo działka się kończy. Tak czy inaczej kupowanie opon zimowych uzasadniane koniecznością wyjazdy z garażu w bloku... Hm... abstrakcyjne;)

Shrek.

Data: 2014-10-26 07:47:20
Autor: witek
Zmieniacie juĹĽ opony?
J.F. wrote:
[...]

Nie wiem jakimi ulicami ty jeĽdzisz.
Dla tych paru dni sniegu naprawdę szkoda kasy na opony.

A teraz zobacz jak wyglada wyjazd z garazu w nowoczesnym budynku ...

acha, i dla tych dwóch metrów bedziesz zakładał opony zimowe? ja bym radził zainwestować w łopate i piasek.

Data: 2014-10-26 14:21:23
Autor: Cavallino
Zmieniacie już opony?

Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:m2iqgi$ieq$3@dont-email.me...
J.F. wrote:
[...]

Dodaj że na zimowe i letnie.
Bo jednak jazda na letnich zim±, to głupota w czystej postaci.

Data: 2014-10-27 07:44:08
Autor: witek
Zmieniacie juĹĽ opony?

J.F. wrote:
[...]

Bo?
Jakie to ma znaczenie czy latem czy zim±?
Ważne czy po ¶niegu czy nie.

Bardziej głupot± bym nazwał jeżdzenie zimowymi nie po ¶niegu.

Data: 2014-10-27 17:18:46
Autor: Cavallino
Zmieniacie już opony?

J.F. wrote:
[...]

Zasadnicze.
Latem nie ma zagrożenia opadami ¶niegu gdy jeste¶ w pracy.

Ważne czy po ¶niegu czy nie.

Tylko wtedy gdy przy pierwszy pł±tku ¶niegu zrobisz  w ci±gu kilku sekund wypad z jezdni do rowu.
Ale melepety na letnich jako¶ nie chc± tego robić i jad± dalej.
Blokuj±c normalnych.

Data: 2014-10-27 09:29:03
Autor: radekp@konto.pl
Zmieniacie już opony?
Sun, 26 Oct 2014 14:21:23 +0100, w <m2isgc$as$1@node2.news.atman.pl>,
"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(-a):

> Nie wiem jakimi ulicami ty jeĽdzisz.
> Dla tych paru dni sniegu naprawdę szkoda kasy na opony.

Dodaj że na zimowe i letnie.
Bo jednak jazda na letnich zim±, to głupota w czystej postaci.

Zależy gdzie.
Bo zimy we Wrocławiu ostatnio takie, że nawet całosezonowe maj± ¶redni sens.
Nawet w góry jechałem na letnich, bo ¶nieg był tylko na stoku no i trochę
¶niegobrei na parkingu.

Data: 2014-10-27 10:50:19
Autor: J.F.
Zmieniacie już opony?
Użytkownik  napisał w wiadomo¶ci
> [...]

Nawet w góry jechałem na letnich, bo ¶nieg był tylko na stoku no i trochę

a siegasz pamiecia dalej niz dwa lata ?

Bo w ostatnich 5 to chyba bym sie doliczyl we wrocku ze 3 ciezkich atakow zimy ... to byl wyjatkowo sniezny okres.

J.

Data: 2014-10-27 07:45:33
Autor: witek
Zmieniacie juĹĽ opony?
J.F. wrote:

Bo w ostatnich 5 to chyba bym sie doliczyl we wrocku ze 3 ciezkich
atakow zimy ... to byl wyjatkowo sniezny okres.

A ile to było dni razem? 3?

Data: 2014-10-27 13:54:20
Autor: J.F.
Zmieniacie już opony?
Użytkownik "witek"  napisał w wiadomo¶ci
J.F. wrote:
Bo w ostatnich 5 to chyba bym sie doliczyl we wrocku ze 3 ciezkich
atakow zimy ... to byl wyjatkowo sniezny okres.

A ile to było dni razem? 3?

O nie, snieg padal krotko, ale mroz trzymal i trzymal, i to co spadlo lezalo.

Owszem - na glownych ulicach troche sprzatnieto, troche posolono, troche auta rozjechaly i bylo znosnie, ale na bocznych ... miasto sprzatac nie chcialo, wiec snieg zamienil sie w lod.
A jak gdzies plug przejechal, to zgarnal z jezdni na miejsce do parkowania.
Co mnie zmusilo do przesiadki na tramwaj :-(

Poza tym tu nie chodzi o to czy sie przydaly przez 3 dni, tu chodzi o to ze auto rozbic mozna w 10 minut :-)

J.

Data: 2014-10-27 08:42:51
Autor: witek
Zmieniacie juĹĽ opony?
J.F. wrote:
[...]

Nie przesadzajsniegu nie ma sensu kupowania zimowych open.
Na uniersalnych pojedziesz tak samo dobrze.

Poza tym tu nie chodzi o to czy sie przydaly przez 3 dni, tu chodzi o to
ze auto rozbic mozna w 10 minut :-)

i te zimowe opony spowoduj±, że twoja szansa zmaleje?
Szczególnie jesli jezdzi się nimi po terenie do którego nie zostały zaprojektowane?

Data: 2014-10-27 15:25:59
Autor: J.F.
Zmieniacie już opony?
J.F. wrote:
[...]

Na uniwersalnych. Bo na letnich to niekoniecznie.

Poza tym tu nie chodzi o to czy sie przydaly przez 3 dni, tu chodzi o to
ze auto rozbic mozna w 10 minut :-)

i te zimowe opony spowoduj±, że twoja szansa zmaleje?

Tak.

Szczególnie jesli jezdzi się nimi po terenie do którego nie zostały zaprojektowane?

Tak.
Nawet jak 99 dni bedzie piekna pogoda i beda nieznacznie gorsze od letnich ... to tylko nieznacznie. A przez tej jeden dzien letnie moga sie okazac znacznie gorsze od zimowych (czy calorocznych).

J.

Data: 2014-10-27 17:16:56
Autor: Cavallino
Zmieniacie już opony?

Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:m2lep7$l6k$7@dont-email.me...
J.F. wrote:

Bo w ostatnich 5 to chyba bym sie doliczyl we wrocku ze 3 ciezkich
atakow zimy ... to byl wyjatkowo sniezny okres.

A ile to było dni razem? 3?

I 3 razy melepety na letnich spowodowały gigantyczne korki.
O 3 razy za dużo.

Zmieniacie juĹĽ opony?