Zmieniająca się składka OC

Data: 2019-02-27 14:43:58
Autor: Liwiusz
Zmieniająca się składka OC
W dniu 2019-02-27 o 14:41, Kris pisze:
Wczoraj przeszukałem internet w sprawie ubezpieczenia renault Twingo
Najtaniej wyszło w AXA 449zł- zapisałem kalkulacje, dostałem melem link do tej kalkulacji
449zł w tym było uwzględnione 60% moich zniżek i 3% dodatkowo za zakup przez internet- żałuję że zrzutu ekranu nie zrobiłem
Dzisiaj kliknąłem w ten link i widzę kwotę 449zł w tym 3 % zniżki- czyli jak wczoraj
Chciałem kupić ale aby się upewnić że wszystkie dane poprawne kliknąłem w opcję "wróć do danych pojazdu" czy jakoś tak.
Wszystko było ok, nic nie zmieniałem kliknąłem dalej i widzę cenę 826zł
Tak to nie pomyłka- 826zł ale łaskawcy dopisali że w tym mam dodatkowe zniżki: 20% zniżki(nie wiem za co) 15% zniżki za zakup przez internet.
Oczywiście zrezygnowałem z zakupu i za dosłownie kilka minut telefon- Pani z Axa proponuje przeliczenie składki. Podałem jej nr kalkulacji o której wyżej pisze i przeliczamy. Wyszło jej 409zł.
Wstępnie się zgodziłem, poprosiłem o przesłanie potwierdzenia na maila.

Przesłała. Z ciekawości klikam w link który dostałem wczoraj z propozycją 446zł a dzisiaj zmienioną na 826zł i już nie działa.
Pokazuje się komunikat:"Przepraszamy, ale powrót do Twojego wyliczenia składki możliwy jest tylko dla wyliczeń, które nie zostały przekształcone w propozycję zawarcia umowy ubezpieczenia bądź w umowę ubezpieczenia."

Z ciekawości robię od nowa kolejne wyliczenie dla tych samych danych i wychodzi mi 628zł

Nie lubię jak się ze mną tak przygrywa więc zacząłem szukać innych ofert i dzisiaj wyszło najtaniej MTU- 391zł

Straszna męczybuła z ciebie. Zmora każdego sprzedawcy. Takich klientów odsyłam do konkurencji, aby oni "robili za zająca" (skakali i szukali najniższej ceny, a klient i tak kupi gdzieś indziej).

--
Liwiusz

Data: 2019-02-27 06:04:52
Autor: Kris
Zmieniająca się składka OC
W dniu środa, 27 lutego 2019 14:44:01 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

Straszna męczybuła z ciebie. Zmora każdego sprzedawcy. Takich klientów odsyłam do konkurencji, aby oni "robili za zająca" (skakali i szukali najniższej ceny, a klient i tak kupi gdzieś indziej).

Dlatego od kilku już lat nawet nie próbuje kupić ubezpieczenia poza internetem- omijam wszelkiej maści biura i innych pośredników.
Albo via net albo przez telefon
A że ubezpieczam 3 auta to warto poszukać gdzie najtaniej
Dla Twingo rozbieżność wyszła od 391 do 988zł
Ze dwa tygodnie temu ubezpieczałem Peugeota 307 to tam było od ok 5400zł do ok 1500zł za samo OC

Data: 2019-02-27 06:31:14
Autor: Kris
Zmieniająca się składka OC
W dniu środa, 27 lutego 2019 15:04:54 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

Ze dwa tygodnie temu ubezpieczałem Peugeota 307 to tam było od ok 5400zł

540zł oczywiście miało byc

Data: 2019-02-27 16:59:51
Autor: Budzik
Zmieniająca się składka OC
Użytkownik Liwiusz lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl ...

Straszna męczybuła z ciebie. Zmora każdego sprzedawcy. Takich klientów odsyłam do konkurencji, aby oni "robili za zająca" (skakali i szukali najniższej ceny, a klient i tak kupi gdzieś indziej).

:) Ja mysle ze po prostu brak przejrzystosci w cenach OC to swego rodzaju nieuczciwosc ale oczywiscie jestem po drugiej stronie barykady...

--
Pozdrawia... Budzik
"Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire

Data: 2019-02-27 19:10:49
Autor: z
Zmieniająca się składka OC
W dniu 2019-02-27 o 14:43, Liwiusz pisze:

A Ty co? Cnotliwy sprzedawca co klientowi chciałby nieba przybliżyć? ;-)

PS. Miałem z taką jedną panią do czynienia która zawyżała notorycznie cenę choć podobno jej system wszystko wyliczał. Chyba zakrzywiała czasoprzestrzeń :-)

Zmieniająca się składka OC