Zmieniam Parafie

Data: 2010-07-25 11:45:55
Autor: magdaverakosiorek
Zmieniam Parafie
Ksiądz Walenty klepnął mie w nadpiżdzie. Tłumaczył sie że to
przypadkowo. Ale ja wiem że ma na mnie ochotę.

Chyba zmienię parafie. Wiem że celował w łechtaczkę ale mu nie wyszło.
Je nie jestem z tych parafianek które wyznają zasadę 'KSIĄDZ PORUCHA
KSIĄDZ ROZGRZESZY'

Nie wyglądam najgorzej, moje zdjęcie jest na naszej klasie. Zapraszam.

magdavera

Data: 2010-07-25 20:48:45
Autor: abc
Zmieniam Parafie

Data: 2010-07-25 11:59:50
Autor: magdaverakosiorek
Zmieniam Parafie
On Jul 25, 1:48 pm, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> [...]

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

Uważaj abc co piszesz. Za stawianie mie w jednym rzędzie z Urbanem
możesz dostać po ryju.
Daj tchórzu twój adres to cię odwiedzę.

Mój jest Warszawa, ul Sielecka 10 m 4.
Nazwiskj: Mgda Kosiorek.

A ty tchórzu  co: abc alfabet.
Każdy anonim to tchórz.
Ale ostrzegam cię: jak podasz adre dostaniesz po ryju.
magdavera

Data: 2010-07-25 21:23:10
Autor: MH
Zmieniam Parafie
> [...]

A ty tchórzu  co: abc alfabet.
Każdy anonim to tchórz.
Ale ostrzegam cię: jak podasz adre dostaniesz po ryju.
=================

Eee tam ,przesadzasz!! Wyluzuj !!  Ewentualnie możesz znaleźć ABECADŁO tutaj :

http://www.tworki.eu/

MH

Data: 2010-07-25 21:23:17
Autor: Polok_prawdziwy
Zmieniam Parafie
magdaverakosiorek wrote:

[...]

STRAśNIE misiem PODOBOS - dobześ mu żekła...!!!

Widzem, że i pożondne Maryny tukej so, nieino psygłupawe AMTENKI...

Jakbym bliżej był, tobym ciem na jakomś zupkem wiecornom i mały likworek zaprosił...

Coprowdem, łosobiście niepijom tych kapitulistycnych wynolozkuw, wolem prawdziwom chopskom łokowitkem, ale pożondnym Marynom niezabroniom tego świństwa soncyć...

PS - a cycory mos wielgachne, bo takie uwielbiom, a psy maluśkich mi niewstowo...?

Data: 2010-07-25 21:15:17
Autor: Polok_prawdziwy
Zmieniam Parafie
magdaverakosiorek wrote:

[...]

Chentnie sem pospoziozirom, bo uwielbiom maryny z cycorami wielgachnymi, ino powidz mi jako mom ciem wysukać, bo troseckem cimnawy jezem...

Wnadpicie ciem prasnoł godos...
A spryskoł sem psytym sukienkem...?

Bojak sem niespryskoł, to tsa było temu FRATROWI podpicie pokozać - napewno kiecem bysem łobkidoł...

Data: 2010-07-25 21:30:23
Autor: MH
Zmieniam Parafie
magdaverakosiorek wrote:

> [...]

A spryskoł sem psytym sukienkem...?

Bojak sem niespryskoł, to tsa było temu FRATROWI podpicie pokozać - napewno kiecem bysem łobkidoł...

==============

Cosik mniesiem Kumie wydawo , ze ksiomdz kcioł jom wyśfiencić kiej
MarynemMagdalenem..  Ino cosik mu kropidło niezafungowało...

MH

Data: 2010-07-25 21:39:45
Autor: Polok_prawdziwy
Zmieniam Parafie
MH wrote:

magdaverakosiorek wrote:

> [...]

Cosik mniesiem Kumie wydawo , ze ksiomdz kcioł jom wyśfiencić kiej
MarynemMagdalenem..  Ino cosik mu kropidło niezafungowało...

Tes to być moze...!!!

- pozatym, teroski to łokres pielgzymek i wycieńconego gzechomieża mieć moze...

Zmieniam Parafie