Zmieniam ksywkę

Data: 2010-06-29 09:11:02
Autor: Zwolennik
Zmieniam ksywkę
Z Bombelek na Zwolennik. Dowolnej partii pod warunkiem, że nie jest to PiS! :-)

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-29 00:17:09
Autor: DJ MC Donald Musk
Zmieniam ksywkę
On 29 Cze, 09:11, "Zwolennik" <bombe...@o2.pl> wrote:
Z Bombelek na Zwolennik. Dowolnej partii pod warunkiem, że nie jest to PiS!
:-)

--

Bąbel-ek

a nie lepiej na "glupek wioskowy"?

Data: 2010-06-29 09:22:50
Autor: Zwolennik
Zmieniam ksywkę

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:bf724ca1-7bf5-440a-b6d9-4e446bbb7b22t10g2000yqg.googlegroups.com...
[...]

Nie chcę ci zabierać tak adekwatnego do stanu twego umysłu określenia ale jeżeli chcesz, nie ma sprawy.

--

DJ MC Donald Musk - GŁUPEK WIOSKOWY

Data: 2010-06-29 09:23:11
Autor: Panslavista
Zmieniam ksywkę

NAJBLIŻSZE  MA  W  IZRAELU...

Data: 2010-06-29 10:39:25
Autor: rAzor
Zmieniam ksywkę
Użytkownik DJ MC Donald Musk napisał:
[...]

:-))))
--
"..because *this time* is all you have..."

Data: 2010-06-29 11:16:31
Autor: rAzor - głupek wioskowy
Zmieniam ksywkę

Użytkownik "rAzor" <"pisz\".pan\".na.ko'wno\"@na.ko\"w'no!.pl"> napisał w wiadomości news:i0cbfs$d1m$1news.onet.pl...
[...]

Nie ma sprawy. Zmieniam na: rAzor - głupek wioskowy

--

Bąbel-ek

http://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI

Data: 2010-06-29 13:18:42
Autor: jadrys
Zmieniam ksywkę
W dniu 2010-06-29 09:11, Zwolennik pisze:
Z Bombelek na Zwolennik. Dowolnej partii pod warunkiem, że nie jest to PiS! :-)

Dla mnie najlepszą partią jest inteligentna blondynka o niebieskich oczach. I ilorazie inteligencji 160..

Data: 2010-06-29 04:30:25
Autor: Antenka
Zmieniam ksywkę

Dla mnie najlepsz parti jest inteligentna blondynka o niebieskich oczach. I ilorazie inteligencji 160.. <

A jak ona ma na imię? :-))

Antenka

Data: 2010-06-29 13:34:08
Autor: raff
Zmieniam ksywkę
W dniu 2010-06-29 13:30, Antenka pisze:

Dla mnie najlepsz parti jest inteligentna blondynka o niebieskich oczach. I ilorazie inteligencji 160..<

A jak ona ma na imię? :-))

Zdzisława.

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-06-29 13:42:29
Autor: jadrys
Zmieniam ksywkę
W dniu 2010-06-29 13:30, Antenka pisze:

Dla mnie najlepsz parti jest inteligentna blondynka o niebieskich oczach. I ilorazie inteligencji 160..<

A jak ona ma na imię? :-))

Antenka

Znasz Ją Antenko bardzo dobrze - codziennie ją widujesz.. Jej prawdziwego imienia nie mogę zdradzić, mogę tylko powiedzieć że Jej nick składa się z 7-dmiu liter i zaczyna na A. :-)

Data: 2010-06-29 13:26:45
Autor: rAzor - głupek wioskowy
Zmieniam ksywkę

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i0ckrq$91m$2news.onet.pl...
[...]

Oooooppps, po co ci takie jej IQ? Potrzebujesz do dyskusji wieczornych przy lampce whisky czy do prasowania koszul?

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-29 13:33:12
Autor: jadrys
Zmieniam ksywkę
W dniu 2010-06-29 13:26, rAzor - głupek wioskowy pisze:

[...]

Tak, lubię otaczać się inteligentnymi ludźmi. A wieczory spędzane z taką osóbką pozostają na zawsze w mojej pamięci. Zaprawdę powiadam ci - mieszanina piękna i inteligencji to dla mnie istny  szał  uniesień.

Data: 2010-06-29 13:38:20
Autor: Głupek wioskowy
Zmieniam ksywkę

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i0clmc$b6h$1news.onet.pl...
[...]

Inteligentna kobieta w połączeniu z subtelną urodą niewątpliwie jest ozdobą inteligentnego mężczyzny. Inteligentna kobieta skutecznie odstrasza różnej maści amatorów kwaśnych jabłek. A jeżeli na dodatek potrafi wyczarować (jako partnerka życiowa) pobudzające zmysły dania jest prawdziwym skarbem.

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-29 13:46:35
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-29 13:38, Głupek wioskowy pisze:

[...]

W rzeczy samej - bardo dobrze to przedstawiłeś! Widzę że nie jestem tu na psp jedynym koneserem dobrych rzeczy..

Data: 2010-06-29 13:52:34
Autor: Głupek wioskowy

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i0cmh0$dgi$1news.onet.pl...
[...]

Większość z nas w tzw relalu jest normalnymi ludźmi, na tym forum pełnym psychopatów trzeba znacząco obniżać poziom "dyskusji" lub wdawać się w idiotyczne pyskówki by przetrwać bez skazy psychicznej. Jak kiedyś pisałem pochodzę z rodziny z tradycjami, a poczucię piękna wyssałem z mlekiem 22-letniej niańki. :-)))

--

Bąbel-ek.

Data: 2010-06-29 14:17:54
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Głupek wioskowy" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c29de79$0$17084$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Jesteś megalomanem.
Niańkę to ty widziałeś na filmach.

Data: 2010-06-29 14:34:11
Autor: Głupek wioskowy

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c29e474$1news.home.net.pl...

[...]

Czy ja ci żałuje pomarzyć? :-))))

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-30 14:55:22
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-29 13:52, Głupek wioskowy pisze:

[...]

Trochę stara ta niańka, ale no cóż - lepszy rydz niż nic.

Data: 2010-06-29 18:04:20
Autor: HaMMeR
On 2010-06-29 13:46, jadrys wrote:
ciachPierdoly ze rece opadaja...:)

W rzeczy samej - bardo dobrze to przedstawiłeś! Widzę że nie jestem tu
na psp jedynym koneserem dobrych rzeczy..

A kto, lub co, 'zrobilo ' z ciebie KONESERA..?
I czego jestes 'koneserem' omuleczku letni?
:)
To ze lubisz kobiety, to dobrze swiadczy o twoich
preferencjach, ale nie zaraz o 'doglebnej znajomosci
tematu', ktora to znajomosc (doglebna...) dawala by ci nadzieje,
ze z czasem, jak juz zeby bedziesz odkladal do szklanki,
na miano konesera..:)
Grunt to miec o sobie 'dobre mniemanie' nieprawdaz
koneserze... rzeczy wielu!
:)

Data: 2010-06-30 14:54:54
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-29 18:04, HaMMeR pisze:
On 2010-06-29 13:46, jadrys wrote:
[...]

We wszystkim, - rzeczy standardowe i pospolite zawsze budziły i budzą tylko we mnie niesmak.

W ostatnim zdaniu masz rację - jesteśmy tymi kim się czujemy.. Np. nigdy  nie zrozumiem człowieka który chwali sobie pracę na kapitalistę.

Data: 2010-06-29 19:10:27
Autor: awe
Zmieniam ksywkę

Użytkownik "Głupek wioskowy" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c29db23$0$19180$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- --
ty cieciu musiales zrec cale zycie owies...
awe

Data: 2010-06-29 13:35:22
Autor: PaPi
Zmieniam ksywkę
Dla mnie najlepszą partią jest inteligentna blondynka o niebieskich
oczach. I ilorazie inteligencji 160..

Calkowicie szczerze i uczciwie.
Uwazaj. Te 160IQ nijak nie pasuje do poziomu dyskusji tejze.
Jest tyle fajnych kobiet na swiecie, ze szkoda zycia na sfrustrowane zacietrzewione i bijace nienawiscia "intelektualistki".

Data: 2010-06-29 13:49:10
Autor: jadrys
Zmieniam ksywkę
W dniu 2010-06-29 13:35, PaPi pisze:
[...]

Daj spokój, - nic o niej nie wiesz.

Data: 2010-06-29 13:51:08
Autor: awe
Zmieniam ksywkę

Użytkownik "Zwolennik" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c299c7d$0$17095$65785112news.neostrada.pl...
Z Bombelek na Zwolennik. Dowolnej partii pod warunkiem, że nie jest to PiS! :-)

-- Bąbel-ek

-- -- -- -- -
idz sie powiesz bo upierdalasz tylko zycie na psp a nic konkretnego nie wnosisz
awe

Data: 2010-06-29 14:33:20
Autor: Głupek wioskowy
Zmieniam ksywkę

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0cmj6$dlr$1news.onet.pl...

[...]

I KTO TO MÓWI?! Poczytaj co wypisujesz i wypisywałeś na tym forum! Jesteś PSYCHOPATYCZNYM BYDLAKIEM!

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-29 19:12:44
Autor: awe

[...]