Zmieniłem opony :)

Data: 2010-12-05 00:47:20
Autor: Feromon
Zmieniłem opony :)

Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <krzysiek.kielczewski@gmail.com> napisał w wiadomości news:slrniflhv0.mdh.krzysiek.kielczewskikrzyk.sail-ho.pl...
Hej!

Ponieważ szał zmiany opon już minął to dzisiaj zmieniłem u siebie. Z
dobrych (i w miarę niezużytych) letnich na mocno zjechane zimowe (u mnie
czwarty sezon, a kupiłem używane). Pierwsza obserwacja: na tym samym
zakręcie, na którym na letnich tył sam uciekał na zimówkach miałem
problem z zerwaniem przyczepności bocznej po zaciągnięciu ręcznego.

Tak więc z moich skromnych doświadczeń wynika, że nawet kiepskie zimówki
są lepsze od letnich w obecnych warunkach.

W letnich muszę się rozpędzić na wyjeździe z wielogarażowego podzoemnego (bezdachowego)
garażu. W zimowych startuję z dowolnego miejsca podjazdu. A zimówki czwarty sezon.

Feromon

Zmieniłem opony :)