Data: 2010-12-05 01:07:31 | |
Autor: megrims | |
Zmieniłem opony :) | |
W dniu 2010-12-04 23:59, Krzysiek Kielczewski pisze:
Hej! sprawdź co z tym ręcznym |
|
Data: 2010-12-05 01:20:58 | |
Autor: Krzysiek Kielczewski | |
ZmieniĹem opony :) | |
On 2010-12-05, megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl> wrote:
Tak więc z moich skromnych doświadczeń wynika, że nawet kiepskie zimówki Działa. Po zaciągnięciu blokuje tylne koła, po odpuszczeniu koła się kręcą. Czy w nocy przymarza - w tym roku nie sprawdzałem. Krzysiek Kiełczewski |
|
Data: 2010-12-06 13:23:18 | |
Autor: Jakub Witkowski | |
Zmieniłem opony :) | |
W dniu 2010-12-05 01:20, Krzysiek Kielczewski pisze:
On 2010-12-05, megrims<megrimsNOSPAM@interia.pl> wrote: Jest problem z poślizgiem zablokowanych kół na zakręcie? -- Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne, z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora. |
|
Data: 2010-12-06 12:39:29 | |
Autor: kamil | |
Zmieniłem opony :) | |
"Jakub Witkowski" <jwitkows@domena.z.sygnatury> wrote in message news:idikjm$haq$1news2.ipartners.pl... W dniu 2010-12-05 01:20, Krzysiek Kielczewski pisze: A co to ma udowodnic? Bo na recznym pojedziesz bokiem nawet na slickach i suchym asfalcie. Pozdrawiam Kamil |
|
Data: 2010-12-06 14:59:35 | |
Autor: Jakub Witkowski | |
Zmieniłem opony :) | |
W dniu 2010-12-06 13:39, kamil pisze:
No właśnie. -- Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne, z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora. |
|
Data: 2010-12-06 13:37:40 | |
Autor: Krzysiek Kielczewski | |
ZmieniĹem opony :) | |
On 2010-12-06, Jakub Witkowski <jwitkows@domena.z.sygnatury> wrote:
Wprowadzenie w poślizg wymaga dużo mocniejszego zaciągniecia, a i tak samochód mniej leci w bok. Pzdr, Krzysiek Keiłczewski |