Zmienilem w swej Hondzie Accord '04 olej w automatycznej skrzyni

Data: 2010-06-17 08:54:37
Autor: Robson
Zmienilem w swej Hondzie Accord '04 olej w automatycznej skrzyni
Jak mierzyles poziom oleju w skrzyni?

Data: 2010-06-17 07:02:37
Autor: Pszemol
"Robson" <robson@z.pl> wrote in message news:hvcgrd$i2k$1news.onet.pl...
Jak mierzyles poziom oleju w skrzyni?

Bagnetem takim samym jak do oleju silnikowego.
Przypomnę że mówimy o automatycznej skrzyni biegów...

Procedura zaczerpnięta z instrukcji serwisowej tego auta
wymaga aby zmierzyć poziom bagnetem ok. 30-60 sekund
po wyłączeniu silnika. Silnik powinien być przy pomiarze
nagrzany do normalnej temperatury pracy a poziom płynu
powinien być przy górnej kropce/dziurce na bagnecie.

Acha, uwaga - amerykańska Honda Accord to nie to samo
co europejska Honda Accord. W USA odpowiednikiem
Waszej europejskiej Hondy Accord jest Acura TSX. Nie
wiem czy silniki w TSX są takie same jak w europejskim
Accordzie, ale buda jest z pewnością ta sama:
http://en.wikipedia.org/wiki/Acura_TSX

Ja mieszkam w USA i pisałem o amerykańskiej wersji Hondy
Accord. Moja ma 4 cylindrowy silnik i 2 drzwi i wygląda tak:
http://www.2fastlane.com/wallpapers/honda/Accord_Coupe_V6_06_1.jpg
http://www.2fastlane.com/wallpapers/honda/Accord_Coupe_V6_06_2.jpg

Data: 2010-06-17 08:14:18
Autor: Pszemol
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:hvchad.55g.0poczta.onet.pl...
[...]

Dodam jeszcze że nie musiałem używać bagnetu przy samej
wymianie oleju bo napisali mi wyraźnie że po spuszczeniu
wejdzie tam właśnie trzy butelki (3/4 gallona, około 2,9L).
Więc podczas wymiany po prostu wlałem powoli trzy butelki.
Odpaliłem silnik, zagrzałem go, i potem sprawdziłem bagnetem.

Data: 2010-06-17 15:51:39
Autor: Robson
[...]

Tak sie tylko pytalem, bo wiekszosc ludzi robi wielkie oczy na wiadomosc, ze poziom oleju a automacie powinno sie robic przy wlaczonym silniku. Bagnet ma przewaznnie oznaczenia hot i cold, ale lepiej robic na rozgrzanym oleju.

Data: 2010-06-17 09:59:21
Autor: Pszemol
"Robson" <robson@z.pl> wrote in message news:hvd99c$3a0$1news.onet.pl...
[...]

Warto sprawdzić w serwisówce jak producent skalibrował ten bagnet.
W mojej toyocie camry sprawdzało się poziom przy pracującym silniku,
a w tej hondzie przy wyłączonym, 30-60 sekund po jego wyłączeniu.
Więc jest różnie.

Data: 2010-06-17 13:48:10
Autor: kamil
[...]

A celem tego posta jest...? ;)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-06-17 08:12:45
Autor: Pszemol
"kamil" <kamil@spam.com> wrote in message news:hvd5ib$bfk$1inews.gazeta.pl...
[...]

O co Ci konkretnie chodzi?
Odpowiedziałem na pytanie i dodałem zastrzeżenie że mowa jest
o ciut innym aucie niż może się wydawać na polskiej grupie dyskusyjnej.

Data: 2010-06-17 14:31:05
Autor: kamil

"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:hvcldp.6ig.0poczta.onet.pl...

A celem tego posta jest...? ;)

O co Ci konkretnie chodzi?
Odpowiedziałem na pytanie i dodałem zastrzeżenie że mowa jest
o ciut innym aucie niż może się wydawać na polskiej grupie dyskusyjnej.

Ja nie o tym, tak sie po prostu zastanawiam czy chwalisz sie, czy zalisz ze olej zmieniles..?

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-06-17 08:36:39
Autor: Pszemol
"kamil" <kamil@spam.com> wrote in message news:hvd82q$kfs$1inews.gazeta.pl...
[...]

Czyli nie chodziło Ci o ten konkretny post pod którym się podłączyłeś
tylko o cały wątek?

Chwalę się sukcesem oczywiście, bo co innego. Przestań zazdrościć! :-)

A poza tym zapisałem na moje potrzeby tą procedurę i łatwiej za parę
lat będzie odszukać tą datę i licznik km w googlach niż swoich notatkach ;-)

Zmienilem w swej Hondzie Accord '04 olej w automatycznej skrzyni