Zmieńmy i my chorą konstytucję RP

Data: 2012-03-05 11:05:11
Autor: boukun
Zmieńmy i my chorą konstytucję RP
Grupa Anonymous zaatakowała na Węgrzech witrynę internetową Sądu Konstytucyjnego i zmieniła tekst nowej, węgierskiej ustawy zasadniczej. Wcześniej hakerzy protestowali na ulicach Budapesztu przeciw podpisaniu porozumień ACTA.

W preambule konstytucji hakerzy napisali, że "dyktatorzy są tylko przejściowym wynaturzeniem historii i powinni mieć się na baczności, ponieważ obywatele mają prawo kiedykolwiek obalić tyranię i zbuntować się przeciw swoim dyktatorom".

W dodatkach do konstytucji hakerzy napisali również, że "informatycy zatrudnieni na etatach państwowych mogą przejść na emeryturę w wieku 31 lat i otrzymywać 150 proc. uposażenia".

Andras Sereg - rzecznik Sądu Konstytucyjnego - poinformował, że witryna została czasowo zamknięta.

http://tvp.info/informacje/swiat/hakerzy-zmienili-konstytucje-wegier/6666152

Są jeszcze mądrzy ludzie na świecie i tylko w hakerach nadzieja, że powalimy rezimy Europy...

Prawdziwe słowa:

"dyktatorzy są tylko przejściowym wynaturzeniem historii i powinni mieć się na baczności, ponieważ obywatele mają prawo kiedykolwiek obalić tyranię i zbuntować się przeciw swoim dyktatorom", powinny być zapisane także w polskiej konstytucji...

boukun

Data: 2012-03-05 12:22:39
Autor: Marek Czaplicki
boukun wrote:
[...]

Coraz większe mam przeświadczenie, że grupa "Anonymus" to zwykła grupa ludzi, która dla siebie chce praw pozbawiając ich innych. Z innej beczki. Czym różni się lekarz od znachora? Obydwaj mogą dysponować tą samą wiedzą medyczną, skutki ich leczenia mogą być identyczne, ale jeden z nich składa przysięgę którą ma dotrzymywać, przysięgę Hipokratesa. I dlatego jeden z nich postępuje etycznie, a drugi nie musi.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2012-03-05 08:05:43
Autor: HaMMeR
On 5 Mar, 12:22, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
boukun wrote:
> [...]

2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Tylko ze znachor pozbawiony jest hipokryzji i za swoje uslugi zada
zaplaty,
natomiast ci co skladaja przysiege Hipokratesa maja w fartuchach
kieszenie do ziemi...

Data: 2012-03-05 13:41:52
Autor: boukun

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jj27m0$ods$1inews.gazeta.pl...
boukun wrote:
[...]

He, he, to chyba o polskim rządzie piszesz, chcą praw dla siebie, pozbawiając je innych...

boukun

Data: 2012-03-05 16:42:13
Autor: Marek Czaplicki

boukun wrote:
[...]

Nie pisze o polskim rządzie. Chcesz przykładu o zamachu na prawa do informacji przez grupę "Anonymus"? Proszę bardzo. Załużmy że masz internautę, takiego zwykłego który chce wejść na strony rządowe aby się czegoś dowiedzieć i nie może bo jakas tam grupa dokonała ataku DDOS czy innego. Jak sie ma prawo do informacji do tego co wyprawia ta grupa? Ano tak, że chcą wolności słowa, prawa do informacji itp... a jednocześnie czynią zamach na owe. Wesołe to bardzoooooo! :-)

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2012-03-05 12:52:27
Autor: jadryś
W dniu 2012-03-05 11:05, boukun pisze:

[...]

Bardzo mi się podobają. Szkoda tylko że ja doczekałem czasów że muszę żyć w dyktaturze.

Data: 2012-03-05 13:36:53
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jj29dt$oip$1node2.news.atman.pl...
[...]

Nie musisz. Zawsze możesz kupić rozpuszczalnik.

Data: 2012-03-06 05:36:18
Autor: stevep
Dnia 05-03-2012 o 13:36:53 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisał(a):

[...]

Bardzie przydatny byłby denaturat- połowa na znieczulenie, połowa na  podpałkę.

--
stevep

Zmieńmy i my chorą konstytucję RP