Zmierzch 4

Data: 2011-11-20 01:17:23
Autor: pawel_mos
Zmierzch 4
Wszedł do kin kolejny film o wampirach.
Pytam czy warto sie wybrać czy lepiej spożytkować pieni±dze?

dzięki za info
PM

Data: 2011-11-20 11:15:11
Autor: Fristajler
Zmierzch 4
spożytkuj lepiej na dobry obiad :) nie opłaca się. zawsze każda kontunuacja to coraz gorsza produkcja. kinematografia schodzi na psy :(

Użytkownik "pawel_mos" <pawel_mos@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ja9gup$s10$1news.onet.pl...

Data: 2011-11-20 18:56:06
Autor: zly
Zmierzch 4
Dnia Sun, 20 Nov 2011 01:17:23 +0100, pawel_mos napisał(a):

Wszedł do kin kolejny film o wampirach.
Pytam czy warto sie wybrać czy lepiej spożytkować pieni±dze?

Skoro przebrn±łe¶, przez pierwsze 3 czę¶ci tzn, że ci się podobało i wiesz
czego się spodziewać. A jak ich nie ogl±dałe¶, to jaki sens i¶ć na 4..?

--
marcin

Data: 2011-11-21 11:04:20
Autor: Mark
Zmierzch 4
Dnia Sun, 20 Nov 2011 01:17:23 +0100, pawel_mos napisał(a):

Wszedł do kin kolejny film o wampirach.

Oj tam od razu o wampirach.
O wampirach to masz True Blood:) A Zmierzch to raczej romansik dla
nastolatek z nastolatkami w rolach glownych, tyle ze niektorzy z nich sa
"wampirami"

--
Mark

Data: 2011-11-27 11:35:03
Autor: Latet
Zmierzch 4
Wszed do kin kolejny film o wampirach.
Pytam czy warto sie wybra czy lepiej spoytkowa pienidze?

Poprzednie 3 części obejrzałem z przyjemnością (malejąca, ale jednak). Część czwarta to chyba najnudniejszy film, jaki zdołałem obejrzeć w kinie bez wyjścia w trakcie seansu. Przez pierwsze 1,5 godziny nie dzieje się prawie nic. Pod koniec troszkę się rozkręca, ale tylko troszkę. W najciekawszym momencie jest "ciach" i koniec - na zakończenie trzeba będzie poczekać do lipca.

Rozbijając na siłę ostatnią część na 2 filmy, twórcy filmu zachowali się jak prawdziwe wampiry bezlitośnie wysysające kasę z kieszeni wiernych fanów. Ja aż tak wierny nie jestem i ostatnią, 5. część pobiorę z chomika. Swoje już im zapłaciłem.

latet

Data: 2011-11-28 21:09:28
Autor: Habeck Colibretto
Zmierzch 4
Dnia 27.11.2011, o godzinie 11.35.03, na pl.rec.film, Latet napisał(a):

Wszed do kin kolejny film o wampirach.
Pytam czy warto sie wybra czy lepiej spoytkowa pienidze?
Poprzednie 3 czę¶ci obejrzałem z przyjemno¶ci± (malej±ca, ale jednak).

Oszfak!
Podziwiam! :)

--
Pozdrawiam,