Zmierzch ateizmu

Data: 2009-04-30 12:46:52
Autor: Vic
Zmierzch ateizmu
abc wrote:
Świat jest dziś świadkiem ogromnego wybuchu fali religijnych nawróceń, która
wciąż rośnie, z kolei chrześcijaństwo rozwija się szybciej, niż którakolwiek
inna religia.

Ja slyszalem cos kompletnie przeciwnego...

Oświadczenie Nietzschego, że "Bóg umarł", okazało się fałszywe. To Nietzsche
umarł.

A to naprawde dobre. Lubie taki pomyslowy dowcip.

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-30 13:12:32
Autor: abc
Zmierzch ateizmu
[...]

Pewnie korzystasz z antykatolickich "zródel".

--
Extra Ecclesiam nulla salus - Poza Kosciolem nie ma zbawienia

Data: 2009-04-30 13:34:34
Autor: Vic
Zmierzch ateizmu
abc wrote:
Pewnie korzystasz z antykatolickich "zródel".

Nie. Ja po prostu wiem jak wyglada frekwencja w kosciolach w przewazajacej czesci Europy...

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-30 14:03:20
Autor: abc
Zmierzch ateizmu
Nie. Ja po prostu wiem jak wyglada frekwencja w kosciolach w przewazajacej czesci Europy...

Ten malutki pólwysep to tylko czesc swiata
http://pl.wikipedia.org:80/wiki/Kosciól_katolicki_na_swiecie

--
Extra Ecclesiam nulla salus - Poza Kosciolem nie ma zbawienia

Data: 2009-04-30 14:13:07
Autor: Vic
Zmierzch ateizmu
abc wrote:
Ten malutki pólwysep to tylko czesc swiata

To pewnie dlatego hierarchia ciagle narzeka na spadek powolan?

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-30 14:18:49
Autor: abc
Zmierzch ateizmu
To pewnie dlatego hierarchia ciagle narzeka na spadek powolan?

Wzrost liczby ksiazy wpisuje sie w trend rozpoczety w 2000roku, liczba ksiezy (diecezjalnych i zakonnych) wyniosla 407,262 co w porównaniu do roku 2005 (406,411) daje wzrost o 0,21%.

http://xpictianoc.blogspot.com/2008/02/annuario-pontificio-2008-131mld.html

--
Extra Ecclesiam nulla salus - Poza Kosciolem nie ma zbawienia

Data: 2009-04-30 20:35:59
Autor: sofu
Zmierzch ateizmu

Użytkownik "abc" <oppa12@wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]

http://xpictianoc.blogspot.com/2008/02/annuario-pontificio-2008-131mld.html

-- Extra Ecclesiam nulla salus - Poza Kosciolem nie ma zbawienia

=========

Gdzies przecież zboczeńcy musza sie ulokować! To jest ich sposób na ich
wszawe życie.

sofu

Zmierzch ateizmu