Zmierzch ateizmu

Data: 2009-04-30 09:41:07
Autor: J-23
Zmierzch ateizmu
On 30 Kwi, 12:24, "abc" <opp...@wp.pl> wrote:
Świat jest dziś świadkiem ogromnego wybuchu fali religijnych nawróceń, która
wciąż rośnie, z kolei chrześcijaństwo rozwija się szybciej, niż którakolwiek
inna religia.

Oświadczenie Nietzschego, że "Bóg umarł", okazało się fałszywe. To Nietzsche
umarł.

Szeregi niewierzących kurczą się w stosunku do liczebności światowej
populacji. Sekularyzm utracił swój związek z postępem i nowoczesnością, a w
związku z czym został pozbawiony zasadniczego źródła swojej atrakcyjności.

Bóg nadal trzyma się dobrze, a jego perspektywy na przyszłość wyglądają
świetnie. Jest to chyba największy come-back XXI wieku.

Więcej:http://www.konserwatyzm.pl/publicystyka.php/Artykul/2825/

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

Oj tak! Bardzo podoba mi sie hinduskie bostwo Ganeśa. Ganeśa znany też
jako Ganapati i Winajaka  w mitologii indyjskiej przywodca ganow
(posrednich bostw), dew madrości i sprytu, patron uczonych i nauki,
opiekun ksiag, liter, skrybow i szkol. Syn Siwy i Parwati. Uwazany za
patronującego fragmentowi przestrzeni sakralnej w cakrze muladhara.

J-itede

PS. prymitywny katolicyzm, pelen zakazow, straszenia wiernych przy
hipokryzji, oraz chciwosci kaplanow kk, w ogole mnie nie interesuje.

Zmierzch ateizmu