Żmija

Data: 2010-08-16 21:46:49
Autor: Jan Werbiński
Żmija
Użytkownik "adamer" <adamer2WYTNIJTO@o2.pl> napisał w wiadomości news:47f6.000013db.4c6982d0newsgate.onet.pl...
Witam,
Na szlaku z Zawoji na Mosorny Groń spotkałem żmijkę (jej długość, to na oko

Mogła Cię udusić. Miałeś szczęście.

30 - 40 cm.). Nie wiem, czy jest to młoda żmija zygzakowata, czy może
gniewosz, a może jakaś inna bestyja (nie miała na szyji identyfikatora, jak
również nie przedstawiła się, gadzina).
Link do zdjęcia - http://f1-drivers-autographs.com/zmija.jpg

Zygzaki aż oczy bolą.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-08-16 22:10:04
Autor: adamer
Żmija
> [...]
> Witam,
> Na szlaku z Zawoji na Mosorny Groń spotkałem żmijkę (jej długość, to na > oko

Udusić można się prędzej ze śmiechu nad takimi uwagami. Z tego co wiem duszą wężę dusiciele, żmija może ukąsić jadowicie, lub nie - Ty kąsasz niejadowicie.
adamer

> [...]
> gniewosz, a może jakaś inna bestyja (nie miała na szyji identyfikatora, > jak

Pewności nie mam, ale młode osobniki żmiji zygzakowatej może nie mają jeszcze wyrażnego zygzaka - Tobie jad tez pojawił się chyba z wiekiem
adamer

-- Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul

Data: 2010-08-16 20:32:50
Autor: Michał Wasiak
?mija
On Mon, 16 Aug 2010 22:10:04 +0200, adamer wrote:

Pewności nie mam, ale młode osobniki żmiji zygzakowatej może nie mają jeszcze wyrażnego zygzaka - Tobie jad tez pojawił się chyba z wiekiem

Żmija zygzakowata występuje w bardzo wielu wersjach
kolorystycznych. Nie musi mieć zygzaka nawet. W Nizkich
Tatrach widziałem kiedyś wersję czarną.

--
Michał Wasiak

Data: 2010-08-16 22:29:02
Autor: Jan Werbiński
Żmija
Użytkownik "adamer" <adamer2WYTNIJTO@o2.pl> napisał w wiadomości news:47f6.000013ed.4c699b1cnewsgate.onet.pl...
Pewności nie mam, ale młode osobniki żmiji zygzakowatej może nie mają jeszcze
wyrażnego zygzaka - Tobie jad tez pojawił się chyba z wiekiem
adamer

Wykopałem takie kiedyś w ogródku.

Data: 2010-08-17 10:14:30
Autor: Titus Atomicus
Żmija
In article <4c699f8f$0$22797$65785112@news.neostrada.pl>,
 Jan Werbiński <jan@traalala.bez.mai.la> wrote:

> [...]
> Pewności nie mam, ale młode osobniki żmiji zygzakowatej może nie mają > jeszcze
> wyrażnego zygzaka - Tobie jad tez pojawił się chyba z wiekiem

Fakt.
Dla mnie to jakas wyrosnieta dzdzownica, nie zaden padalec.

TA

Żmija