Zmniejszenie puli akcji a prowizja

Data: 2010-06-24 19:45:06
Autor: SDD
Zmniejszenie puli akcji a prowizja

Użytkownik "Karol MARCHEWKA" <adresnamojej@stroniewww.pl> napisał w wiadomości news:i0048i$g9i$1news.onet.pl...

Czy zostanie dokonany zwrot nadpłaty prowizji czy też całość pobranej prowizji jest własnością banku i o żadnym zwrocie nie ma mowy?

Prowizja jest od *transakcji* (zakupu, sprzedazy) a nie od *zlozenia zlecenia*.
Tak wiec sam sobie odpowiedz.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-06-24 14:12:12
Autor: Cypis
Zmniejszenie puli akcji a prowizja
Alior wylicza prowizję w jednym z tutoriali na stronie (
http://www.aliorbank.pl/resources/res/bm/zalozenie_rachunku_i_zapis.pdf
strona 3)   korzystając z następującego wzoru (kwota z tego wyliczenia
to suma prowizji i kwoty przeznaczonej na zakup akcji)

Liczba zamawianych akcji x 0,70 zł x (1 + 0,38%)

Tak na zdrowy rozum jak zmieniła się cena akcji (0, 57 zł zamiast 0,7
zł) a liczba zamawianych akcji zostanie zredukowana ( jedna osoba
dostanie akcji za najwyżej 4 770 zł ) to przy maksymalnym zapisie ta
prowizja powinna wynieść maksimum 18,13 zł

Na pierwotnych zasadach było to 35,91 zł, czyli różnica w wysokości
17,78 zł powinna wrócić do właściciela (cały czas liczę dla
maksymalnej wartości zapisu, przy mniejszych zapisach będzie jeszcze
mniej)

Jak Alior zapomni to ja zamierzam się przypomnieć :-)  ale bardziej
dla zasady...

C.

Data: 2010-06-24 23:50:23
Autor: Titus Atomicus
Zmniejszenie puli akcji a prowizja
In article <d817eba9-b4dc-4a4d-91f6-0d371e74dcd4@y4g2000yqy.googlegroups.com>,
 Cypis <banki@g.pl> wrote:

Tak na zdrowy rozum jak zmieniła się cena akcji (0, 57 zł zamiast 0,7
zł)

A ja nie rozumiem, dlaczego tak sie stalo. I czy to jest zgodne z prawem?
No i pytanie - sprzedawac na pierwszej sesji?
:-)
TA

Zmniejszenie puli akcji a prowizja