"Zmora"

Data: 2010-04-30 13:36:15
Autor: Antenka
"Zmora"

====

Wczoraj nocna zmiana, dzisiaj ranna będzie,
PO trupach, PO trupach to dopiero sztuka!
POsprzątamy wszystkie IPNu akta,
Chyba będzie niezła dla SB-ków gratka!

POłożymy łapę na banku i sejmie,
Wyrwiem narodowi z gęby bankowe rezerwy!
Jak jest taki głupi,  niech zdycha dziś w nędzy,
I wara od naszych pełowskich pieniędzy!

Antenka

Data: 2010-04-30 22:52:40
Autor: jadrys
"Zmora"
W dniu 2010-04-30 22:36, Antenka pisze:
"Zmora"
=====

[...]

Co tam IPN, Antenko. - Kolesie korzystając z zamieszania po tej katastrofie "dorzynają" resztki PKP :-( . Co będzie następne?  Publiczne szpitale?

PS. Ale wiersz wiernie oddaje to co się dziś dzieje w Polsce :-( .

Data: 2010-04-30 23:54:46
Autor: Tomy M.
"Zmora"
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hrffvi$h34$1news.onet.pl...

Co tam IPN, Antenko. - Kolesie korzystając z zamieszania po tej katastrofie "dorzynają" resztki PKP :-( . Co będzie następne?  Publiczne szpitale?

Zobaczycie co będzie gdy wejdziemy do ERM2 i nie
będzie kasy na obronę waluty ... wyjebią nas
wszystkich bez mydła.

Tomy M.

Data: 2010-04-30 15:03:03
Autor: Antenka
"Zmora"
On 30 Kwi, 23:54, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:
Użytkownik "jadrys" <andrzej...@op.pl> napisał w wiadomościnews:hrffvi$h34$1news.onet.pl...

> [...]
> szpitale?

Zobaczycie co będzie gdy wejdziemy do ERM2 i nie
będzie kasy na obronę waluty ... wyjebią nas

Nigdzie nie wejdziemy, bo nie zdążymy. Brytyjczycy właśnie się szykują
do wyjścia z jewrokołchozu.

Antenka

Data: 2010-05-01 00:10:34
Autor: Tomy M.
"Zmora"
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:f0ab8718-e87d-45d5-b309-452dabf2b49co11g2000yqj.googlegroups.com...

Nigdzie nie wejdziemy, bo nie zdążymy. Brytyjczycy właśnie się szykują
do wyjścia z jewrokołchozu.

  Ale oni w unii monetarnej nigdy nie byli.
Ja nie jestem fanem UE, to całkowicie sztuczny twór
.... z wielu narodów które mają sprzeczne interesy
nie da się zrobić jednego państwa.

  Unia monetarna to jednak dobry pomysł dla całej europy
jednak trzeba by całkowicie zrewidować sposób tworzenia
i nadzoru nad emisją pieniadza, adaptacja systemów wziętych
wprost z klasycznego kapitalizmu jest niedobra.
  Gdybym miał stworzyć nowa walutę ... oparłbym ją
na złocie, platynie itp. To stary sprawdzony sposób,
ma mnóstwo wad ... ale zalet dużo więcej.
 Myślę że po wojnie powrócimy do złota, będzie
walutą w przyszłym świecie.

Tomy M.

Data: 2010-05-01 07:56:00
Autor: Antenka
"Zmora"
On 1 Maj, 00:10, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:f0ab8718-e87d-45d5-b309-452dabf2b49co11g2000yqj.googlegroups.com...

> [...]

na złocie, platynie itp. To stary sprawdzony sposób,
ma mnóstwo wad ... ale zalet dużo więcej.
 Myślę że po wojnie powrócimy do złota, będzie

Wiem. Mieli szczęście. :-)

Antenka

Data: 2010-05-01 07:59:19
Autor: jadrys
"Zmora"
W dniu 2010-05-01 00:03, Antenka pisze:

Nigdzie nie wejdziemy, bo nie zdążymy. Brytyjczycy właśnie się szykują
do wyjścia z jewrokołchozu.

Antenka

Jak to? Pierwsze słyszę.. Istnieje duża szansa że wystąpienie GB z Unii zadziała na zasadzie domina. To chyba jedyna dobra wiadomość wczorajszego dnia :-)

Pozdrawiam :-)

Data: 2010-05-01 10:44:22
Autor: cytryna
"Zmora"- okupanci o UE
> [...]

Jak to? Pierwsze słyszę.. Istnieje duża szansa że wystąpienie GB z Unii zadziała na zasadzie domina. To chyba jedyna dobra wiadomość wczorajszego dnia :-)

Idea nowej Europy była poruszana przez okupantów:
    * Minister bez teki rządu Rzeszy Arthur Seyss-Inquart powiedział: Nowa Europa solidarności i współpracy między wszystkimi jej obywatelami szybko doprowadzi do pomyślności, gdy zostaną usunięte narodowe granice ekonomiczne; Chodziło o granice EKONOMICZNE a tu masz co banda darmozjadów z Buckiem na czele wymyśliła. Jednośc moralno-polityczna z tym Rumpajem robiącym za prezia
oraz lady Aśtonową robiącą za angielskiego kaszalota muzealnego.

Jeśli jeszcze ktoś da się nabrać na częściową utrate suwerenności to tylko w sferze obrotu towarowego. Reszta albo WNP albo demokratyczna Europa bez tych
pachołów zwanych Stronnictwem Pruskim lub Stronnictwem Moskiewskim. --

Data: 2010-05-01 22:33:10
Autor: jadrys
"Zmora"- okupanci o UE
W dniu 2010-05-01 10:44, cytryna pisze:
[...]

Takie słowa w ustach nazisty?  Przecież Hitler przewidywał eksterminację narodów "słabszych" Żydzi, Cyganie, Słowianie itd. Kiedy ten Inquart wypowiadał te słowa?

Data: 2010-05-01 08:00:08
Autor: jadrys
"Zmora"
W dniu 2010-04-30 23:54, Tomy M. pisze:
[...]

Istnieje szansa że nie zdążymy. - cała ta unia  walutowa/monetarna zdaje się chwiać na nogach. Osobiście myśle że predzej nastąpi powrót do własnych walut państw Unii niż przyjmowanie innych do tej strefy.

Data: 2010-05-01 07:49:55
Autor: cirrus
"Zmora"
[...]

Eee tam, tylko dorżną watahy kretynów w twojej i antenki osobie.

--
stevep

Data: 2010-05-01 08:04:46
Autor: jadrys
"Zmora"
W dniu 2010-05-01 07:49, cirrus pisze:

[...]

Rozumiem że te inwektywy pod moim adresem przynoszą ci ulgę, Stefan?  Łatwiej ci znieść to co robi z Polską PO?

Data: 2010-05-01 01:23:45
Autor: Antenka
"Zmora"
On 1 Maj, 08:04, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

> Eee tam, tylko dorżną watahy kretynów w twojej i antenki osobie.

Rozumiem że te inwektywy pod moim adresem przynoszą ci ulgę, Stefan?
Łatwiej ci znieść to co robi z Polską PO?

Jadrysiu nie przejmuj się :-)

Antenka

Data: 2010-05-01 22:36:59
Autor: jadrys
"Zmora"
W dniu 2010-05-01 10:23, Antenka pisze:

[...]

No jasne Antenko. Ja się przejmuje tylko tym co sam napisałem. Nie mam żadnego wpływu na to co pisze adwersarz, więc dlaczego miałbym się jego pisaniem przejmować ;-)

Data: 2010-05-01 15:39:51
Autor: cirrus
"Zmora"
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hrggac$hfq$1news.onet.pl...
[...]

Dzisiaj nie moge znieść, że ty proletariusz z krwi i kości zamiast pod łopotem czerwonki i z "Wyklęty powstań ..." pieprzysz głodne kawałki w internecie, a tam głodni szukający po śmietnikach i chorzy niewykupujący leków licza na ciebie.

--
stevep

Data: 2010-05-01 08:02:04
Autor: Antenka
"Zmora"
On 1 Maj, 15:39, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
Użytkownik "jadrys" <andrzej...@op.pl> napisał w wiadomościnews:hrggac$hfq$1news.onet.pl...

> [...]

łopotem czerwonki i z "Wyklęty powstań ..." pieprzysz głodne kawałki w
internecie, a tam głodni szukający po śmietnikach i chorzy niewykupujący

Zamknij się wredny hipokryto! Na drzewo orangutanie!

Antenka

Data: 2010-05-01 22:39:05
Autor: jadrys
"Zmora"
W dniu 2010-05-01 15:39, cirrus pisze:
[...]

A  po co komu moje łażenie w deszczu?

Data: 2010-05-02 08:25:45
Autor: cirrus
"Zmora"
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hri3i8$lf0$2news.onet.pl...
[...]

Nie czujesz solidarności z pokrzywdzonymi?

--
stevep

Data: 2010-05-02 09:40:49
Autor: jadrys
"Zmora"
W dniu 2010-05-02 08:25, cirrus pisze:

[...]

Nic a nic. Jak zachowują się jak niewolnicy i się zachwycają swoimi panami to niech nie liczą na moje współczucie.

Data: 2010-05-01 10:48:08
Autor: cytryna
"Zmora"
> [...]
> PS. Ale wiersz wiernie oddaje to co się dziś dzieje w Polsce :-( .

Eee tam, tylko dorżną watahy kretynów w twojej i antenki osobie.

Mord to wasza specjalność Stefa, a potem zdziwienie, że będzie druga polska Norymberga.

Data: 2010-05-01 11:10:41
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
"Zmora"

"cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
>
> -- > stevep

Mord to wasza specjalność Stefa, a potem zdziwienie, że będzie druga

   Polska Norymberga?  W naszym kraju prawo ma zbyt
   krotkie raczki, by osadzic nawet zwyklych zlodziei, tych
   z POlitycznym POparciem!

   AR

"Zmora"