Zmora podlaska

Data: 2018-12-01 17:25:54
Autor: Zenek Kapelinder
Zmora podlaska
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,24226672,podlaski-satrapa-zmora-policji-niezatapialny-wiceszef-mswia.html#a=167&c=154&s=BoxNewsLink

"Podlaski satrapa, zmora policji, niezatapialny wiceszef MSWiA. Kim jest
minister Jarosław Zieliński?"

"Mówi polityk z Podlasia: - Mam kolegę w łomżyńskiej policji. Oni go tu
nienawidzą. Potwierdzał mi wszystko, co przewija się ostatnio przez media.
Mówił, że sam musiał przebierać się w garnitur, żeby udawać SOP-owca.
Opowiadał mi też o sytuacji, kiedy Zieliński miał wystąpienie przy okazji
jakiejś uroczystości w Łomży, przyszło mało ludzi z ulicy, więc ściągali
policjantów na widownię, również pracowników komendy, żeby poprawić
frekwencję.

Ten sam rozmówca przytacza inną historię związaną z ministrem. - Koledzy z
policji potwierdzają, że specjalne patrole muszą ochraniać jego dom. Mówią,
że Zieliński co jakiś czas specjalnie włącza w domu alarm i odmierza czas,
w jakim do niego przyjadą - opowiada."

Z tego co wiem usłużna policja ma zamiar przymknąć dziennikarę TVN która
nagłośniła "zmorę podlaską".

Zmora podlaska