Zmowa milczenia?

Data: 2011-07-08 13:52:05
Autor: jadrys
Zmowa milczenia?
W dniu 2011-07-08 12:36, Józek pisze:
"- pisze Zbigniew Derdziuk. - Dziś 5 milionów osób na emeryturze ma
świadczenia finansowane ze składek blisko 15 milionów pracujących, "
A ja się pytam, gdzie jest jeszcze 10 milionów osób których nie ma w
rejestrach ZUS? Czy to złodzieje inni przestępcy kryminalni? a może to są
bezrobotni? Dlaczego żadne media tego nie podnoszą? zmowa milczenia,
cenzura?

Józek

A w czym problem? Są to pewnie niepełnoletni i ludzie wykonujący wolne zawody, np. artyści.

Data: 2011-07-08 15:27:31
Autor: Józek
Zmowa milczenia?

U¿ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:iv6r56$npb$2news.onet.pl...
W dniu 2011-07-08 12:36, Józek pisze:
"- pisze Zbigniew Derdziuk. - Dzi¶ 5 milionów osób na emeryturze ma
¶wiadczenia finansowane ze sk³adek blisko 15 milionów pracuj±cych, "
A ja siê pytam, gdzie jest jeszcze 10 milionów osób których nie ma w
rejestrach ZUS? Czy to z³odzieje inni przestêpcy kryminalni? a mo¿e to s±
bezrobotni? Dlaczego ¿adne media tego nie podnosz±? zmowa milczenia,
cenzura?

Józek

A w czym problem? S± to pewnie niepe³noletni i ludzie wykonuj±cy wolne zawody, np. arty¶ci.

Nie, to nie s± niepe³noletni to s± osoby w wieku produkcyjnym. 10 milionów artystów? czy innych wolnych zawodów, tyle te¿ nie ma!
GUS podaje ¿e tylko 55,6% w Polsce jest czynnych zawodowo.
To znaczy ¿e te 10 milionów to bezrobotni!

Józek

Data: 2011-07-08 22:28:07
Autor: Kaczysta
Zmowa milczenia?

U¿ytkownik "Józek" <stasdam@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:iv70jn$elc$1news.onet.pl...

[...]

A moze s± to ludzie z³o¶liwie uchylaj±cy siê od pracy?
AZ

Data: 2011-07-09 00:36:45
Autor: boukun
Zmowa milczenia?

U¿ytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4e17685b$0$2499$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Ale dlaczego mieliby siê z³o¶liwie uchylaæ? I od jakiej pracy?

boukun

Data: 2011-07-09 09:42:19
Autor: Józek
Zmowa milczenia?

[...]

Wiêc, nawet przyjmuj±c takie stanowisko, oni nadal s± bezrobotni.
To znaczy ¿e rz±du maj± jaki¶ cel aby to ukrywaæ?

Józek

Data: 2011-07-09 08:10:05
Autor: jadrys
Zmowa milczenia?
W dniu 2011-07-08 15:27, Józek pisze:
Użytkownik "jadrys"<Che@yahoo.com>  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci
[...]

Nie, to nie są niepełnoletni to są osoby w wieku produkcyjnym. 10 milionów
artystów? czy innych wolnych zawodów, tyle też nie ma!
GUS podaje że tylko 55,6% w Polsce jest czynnych zawodowo.
To znaczy że te 10 milionów to bezrobotni!

Józek

No, ludzi wykonujących wolne zawody jest trochę, a dochodzą jeszcze rolnicy. Tak więc myślę że te 10 mln "martwych dusz" to przesada. Całkowita liczba ludności kraju to około 36 mln.

Data: 2011-07-08 16:42:03
Autor: cirrus
Zmowa milczenia?
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iv6r56$npb$2news.onet.pl...
[...]

A chłopi płacący jakąś szczątkową składkę?

--
stevep

Data: 2011-07-09 08:09:59
Autor: jadrys
Zmowa milczenia?
W dniu 2011-07-08 16:42, cirrus pisze:
[...]

Tak - chÅ‚opi  pÅ‚acÄ…, ale nie w ZUSie.

Zmowa milczenia?