Zmywarka 45 cm?

Data: 2011-03-21 14:13:54
Autor: Dominik & Co
Zmywarka 45 cm?
W dniu 21-03-2011 13:27, eMonika rzecze:

Musi być niestety 45 cm, do zabudowy (chyba, ze da się taką "nie do
zabudowy" wsadzić w szereg szafek, na froncie mi nie zależy, bo i tak
się juz rozlatuje, ale nie wiem czy tak się da).

Da się. Większość ma zdejmowany blat. U nas tak właśnie stoi.
Jeśli nie zależy Ci na froncie, to najlepszy sposób (bo ciągły
blat roboczy zawsze się przyda).

Na pewno musi to być Siemens lub Bosch, bo z obserwacji u znajomych
wiem, że są one cichutkie (mi właśnie padł 12 letni Whirlpool, co w
sumie troche mnie cieszy, bo była ona bardzo głośna).

Mamy Boscha SRS 55M52EU od półtora roku. Działa bezproblemowo,
jest dość cicha, jednak ciurkanie z dysz trochę słychać- zależy,
co leży :-) (blaszane miski słychać bardziej).

Ma program szybki (przydatne po przyjęciach, gdy trzeba sprawnie
zmyć stadko mało zabrudzonych talerzy) jako i program do garnków
(70 stopni) i oczywiście normalny (65 stopni).
Ma też "namaczanie", ale praktycznie nie korzystamy.
Rodzina 2+2- chodzi 1-2 razy dziennie. Środki- W5 z Lidla.

Kupowaliśmy oczywiście przez Internet- z dowozem i wniesieniem
do mieszkania (4 piętro po schodach :-) było i tak taniej,
niż najtańszy sklep "stacjonarny"...

--
Dominik (& kąpany)

Zmywarka 45 cm?