Zmywarka Bosh - Jak zabudowac AGD nie pod zabudowe?

Data: 2009-06-17 10:43:22
Autor: Rom
Zmywarka Bosh - Jak zabudowac AGD nie pod zabudowe?
Witam

Czy ktoś z szanownych grupowiczów kiedyś zabudowywał sprzęt AGD
(konkretnie biała zmywarka 60cm BOSH nie do zabudowy)
w meble kuchenne?
Biorę pod uwagę następujące warianty:
- oklejenie miękką okleiną (nie wiem czy meblarze mają taką samą jak do MDF? )
- pomalowanie sprayem na srebrno
- wymiana prednmiej ścianki (jest na śrubach) i blatu (jest klejony)

ThinA

Data: 2009-06-17 12:01:25
Autor: Jeffrey
Rom wrote:
[...]

blat się odkręca i pasuje pod blat kuchenny
a przód - jeżeli dasz radę wsunąć sprzęt na tyle głęboko żeby po dodaniu płyty czołowej nie wystawało to jesteś w domu
przykręć od czoła płytę imitującą drzwiczki i tyle , jeszcze jakieś otwory/drzwiczki na programator - i tak to w teorii wygląda

jeffrey

Data: 2009-06-17 17:54:55
Autor: Jacek
Zmywarka Bosh - Jak zabudowac AGD nie pod zabudowe?
Ja tak mam, tylko nie Bosch a Zanussi.
Blat zmywarki się demontuje i wtedy idealnie pasuje pod blat kuchenny. Początkowo chciałem zdjąć z drzwi metalowy przód i dać z płyty w kolorze mebli ale:
1. wystaje mechanizm otwierania klapki na tabletki i trzeba by frezować "wnękę", a wtedy już gorzej z odpornością na wilgoć.
2. drzwi staną się dużo cięższe i trzeba by zakładac mocniejsze sprężyny przy zawiasach
Ostatecznie po kilku miesiącach oglądania białej zmywarki kupiłem okleinę miękką samoprzylepną identyczną, jak na meblach i tym okleiłem drzwi.
Kto nie wie, ten nie ma prawa poznać, że tak jest zrobione. Obawiałem się o krawędzie, że okleina będzie się odwijać, albo strzępić ale ładnie trzyma juz 4 lata.
Jacek

Zmywarka Bosh - Jak zabudowac AGD nie pod zabudowe?