Zmywarka Siemens - suszenie

Data: 2010-08-27 12:35:18
Autor: a.no
Zmywarka Siemens - suszenie
witam,
wydaje mi sie, ze zmywarka przestala lub gorzej suszy naczynia na
programie Auto.
Zmywarka to Siemens sf25m254.
Serwisant firmowy niestey nie bardzo wie jak powinna suszyc ta
suszarka...
(Siemens do napraw bierze serwisantow z firm lokalnych w poblizu
miejsca awarii ... a do niedawna nie mozna bylo sie do nich dodzwonic
z komorki)

Wydawalo mi sie na poczatku uzywania, ze naczynia byly praktycznie
suche,
a teraz efektu suszenia jakby nie widac, po zakonczeniu programu AUTO
drzwiczki mocno zaroszone, duzo wody w denkach kubkow itp.

ale moze pamiec plata mi figle.
Ktos moze ma taki model i wie w jaki sposob suszy ta zmywarka i opisze
jakie ma efekty suszenia?

pozdr., Artur

Data: 2010-08-27 22:02:32
Autor: Pietrek
Zmywarka Siemens - suszenie
Metnie opisujesz "dolegliwosci" maszyny. Grzeje podczas mycia? Jesli grzeje
to musi suszyc, nie ma innej opcji. Mozliwe, ze niewlasciwie rozkladasz
kubki, to masz wode.
Naczynia sa myte, nastepnie po ostatnim goracym plukaniu suszone
(kondensacyjnie). Jesli sa nawet wysuszone a przestoja w maszynie dluzszy
czas to moga ponownie zaparowac ale zeby stala woda?

P.

Data: 2010-08-28 10:31:37
Autor: acelnószz
Zmywarka Siemens - suszenie
Mam dokladnie to samo w Siemensie, pojawilo sie po jakims roku - dwóch uzywania, marnie suszy i juz.
Czasem po cyklu otwieram drzwiczki na osciez i tak czekaja, jak nikogo nie ma ;-)

-- -- -