Zmywarka Whirlpool (ADG 7665)

Data: 2010-08-14 23:48:50
Autor: MW
Zmywarka Whirlpool (ADG 7665)
Zmywarka Whirlpool (ADG 7665) - bardzo slabo myje... ostatnio nawet nie
rozpuscila tabletki!!!!

Jak to zareklamowac? Bo przyjdzie gosc i powie, ze dobrze wg. niego myje!!!

W porownaniu do ZANUSSI (najnizszy model) to ten Whirpool to syf kila i mogila!!!

Data: 2010-08-15 06:27:35
Autor: s_13
Zmywarka Whirlpool (ADG 7665)
Zmywarka Whirlpool (ADG 7665) - bardzo slabo myje... ostatnio nawet nie
rozpuscila tabletki!!!!

Jak to zareklamowac?

może niech gość usiądzie wypije kawkę, a ty w tym czasie zrób
mycie... :-)
a tak na serio, może dupne tabletki stosujesz, może woda nie teges i
dysze zatyka
mi po roku zakamieniły się otworki w tych śmigłach i tez słabo myło,
wyczyściłem ręcznie i jest ok

W porownaniu do ZANUSSI (najnizszy model) to ten Whirpool to syf kila i mogila!!!

bez przesady, w tej samej chińskiej fabryce robione :-)

wady jakie zauważyłem:
- trochę za głośna
- u dołu drzwiczek jest taka gówniana uszczelka z pustką w środku, tam
się zbiera syf, którego nie da się wypłukać, co jakiś czas trzeba
patyczkiem wyskrobywać bo śmierdzi
poza tym ok za te pieniądze

pozdrawiam
s_13

Data: 2010-08-15 19:26:30
Autor: Jan Werbiński

Użytkownik "s_13" <s_13@interia.pl> napisał w wiadomości news:51c7c5e2-0052-4ad8-9b52-1b761a0af672l6g2000yqb.googlegroups.com...
Zmywarka Whirlpool (ADG 7665) - bardzo slabo myje... ostatnio nawet nie
rozpuscila tabletki!!!!

Wsypałaś sól?

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-08-15 19:43:24
Autor: Michal Wornakow
Jan Werbiński <jan@traalala.bez.mai.la> napisał(a):

> [...]
> Zmywarka Whirlpool (ADG 7665) - bardzo slabo myje... ostatnio nawet nie

Wsypałaś sól?

Stosuje tabletki 3 w jednym...a nawet 7 w jednym....:) generalnie zanussi na
zwyklej wodzie lepiej myla....(bez tabletki, bez niczego)

Data: 2010-08-15 22:03:06
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "Michal Wornakow" <azmk.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i49g0s$c9h$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Stosuje tabletki 3 w jednym...a nawet 7 w jednym....:) generalnie zanussi na
zwyklej wodzie lepiej myla....(bez tabletki, bez niczego)

Ponawiam (bardzo proste) pytanie:

Wsypałeś sól?????????????????????????????????

Data: 2010-08-16 10:51:23
Autor: Jajek
Zmywarka Whirlpool (ADG 7665)
Ponawiam (bardzo proste) pytanie:

Wsypałeś sól?????????????????????????????????

Co za bzdura, wsypanie soli ma ... pomóc w rozpuszczeniu tabletki . Skuteczniejsze będzie splunięcie przez lewe ramię.

--
Radek

Data: 2010-08-16 11:40:32
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "Jajek" <2asas1@1ss2ss.com> napisał w wiadomości news:i4au6c$dp6$1inews.gazeta.pl...
Ponawiam (bardzo proste) pytanie:

Wsypałeś sól?????????????????????????????????

Co za bzdura, wsypanie soli ma ... pomóc w rozpuszczeniu tabletki . Skuteczniejsze będzie splunięcie przez lewe ramię.

Nie wiem czy doszła wiadomość z moim pytaniem?

Czy wsypałeś sól???

Data: 2010-08-16 14:18:50
Autor: Przesmiewca
[...]

Musialby miec jaks koszmarnie twarda wode, zeby mu sie tabletka nierozpuscila.
Podejrzewam, ze myje na szybkim cyklu (30min) i wtedy w wielu gorszych zmywarkach
rzeczywiscie tabletka nie zdazy sie rozpuscic. Lepiej wtedy sprawdzaja sie proszki i zele.

No, a jak mu tabletki nie rozpusci, to i efekt mycia niezafajny.

Data: 2010-08-16 18:12:14
Autor: Kamikazee
W dniu 2010-08-16 14:18, Przesmiewca pisze:
[...]

Na pewno się nie rozpuści tabletka W5 zakupiona w Lidlu dodatkowo nie zmyje tylko rozbryzga cały tłuszcz po zmywarce. Z tabletkami Finish (dawniej Calgonit) nie mam takich problemów.

Data: 2010-08-17 07:37:30
Autor: Przesmiewca
Kamikazee <niema@niema.pl.invalid> napisał(a):

[...]

W niektorych zmywarkach ani finish ani somat sie nie zdaza rozpuscic
podczas szybkiego pprogramu 30min. Bosh znajomego tego nie potrafi, ale
moj juz nie ma z tym problemu.

Data: 2010-08-17 08:25:28
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "Przesmiewca" <baran-ky@o2.pl> napisał w wiadomości news:ku7k661uc99v1cd874tjk7fol776m9j8r94ax.com...
[...]

Każdy posiadacz Boscha może przeczytać w instrukcji, że 30 minutowy program nie stosuje się z tabletkami.
Jedni czytają instrukcje, inni są "mądrzejsi".

Data: 2010-08-17 08:36:50
Autor: Przesmiewca
[...]

Tak, ja jestem madrzejszy, bo przeczytalem instrukcje do mojego Bosha
i tam nie ma wzmianki o czym piszesz. I zgodnei z przypuszczeniem
moj Bosh w 30 minut rozpuszcza tabletki bez problemu. Ale sa madrzy i wymadrzajacy sie.

Data: 2010-08-17 08:41:05
Autor: Jan Werbiński
żytkownik "Przesmiewca" <baran-ky@o2.pl> napisał w wiadomości news:1gbk66pt6va5253i6sh4jsaq97h6181fm44ax.com...
[...]

Częste określenie używane wobec innych przez nieuków.

Data: 2010-08-17 09:21:49
Autor: Przesmiewca
[...]

Powiedz to moim tabletkom, ktorym wbrew temu co piszesz
wystarcza 30min. No ale ja jestem nieuk przeciez, a ty madrzejszy i oczywiscie lepiej
wiesz co sie dzieje u mnie w zmywarce. Szkoda gadac.

Data: 2010-08-17 09:55:49
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "Przesmiewca" <baran-ky@o2.pl> napisał w wiadomości news:btdk665a8tgofte8r6rtou2gkn9slie8a64ax.com...
[...]

Gdybyś przeczytał instrukcję, to nie znalazłbyś tam twierdzenia że w 30 minutowym programie tabletka zawsze się nie rozpuści. Jest napisane, że "może spowodować przy krótszych programach ewentualne niepełne rozwinięcie się zdolności czyszczących". I parę innych uwag na temat tabletek też tam przeczytasz.

Data: 2010-08-16 15:54:04
Autor: Kris
[...]

Przy takich tabletkach nie powinienes stosowac tzw szybkich programów mycia- pisza nawet o tym producenci tabletek. Jeśli stosujesz szybkie programy(tak jak ja w Elektroluxie) to stosuj tabletki "normalne" + sól+ nabłyszczacz. Polecam tabletki W5 z Lidla

Krzysiek

Data: 2010-08-16 18:16:26
Autor: Kamikazee
Zmywarka Whirlpool (ADG 7665)
W dniu 2010-08-16 15:54, Kris pisze:
Polecam tabletki W5 z Lidla

Ja odradzam te tabletki na krótkim programie rozbryzgała tylko tłuszcz po całej zmywarce.

Data: 2010-08-16 11:43:27
Autor: KJ Siła Słów
MW pisze:
Zmywarka Whirlpool (ADG 7665) - bardzo slabo myje... ostatnio nawet nie
rozpuscila tabletki!!!!

mam czasem podobny problem z Amica.

Wg mnie problem polega na tym, ze zmywarka otwiera klapke z zasobnikiem w ktorym jest pastylka nie w tym momencie co trzeba tylko znacznie pozniej.

Ale poniewaz rzadko mi se to zdarza to nie zglebialem tematu.

KJ

Data: 2010-08-16 12:22:12
Autor: Qrczak
Zmywarka Whirlpool (ADG 7665)

Może coś utrudnia otwarcie klapy?

Qra

Data: 2010-08-16 18:17:10
Autor: Kamikazee
W dniu 2010-08-16 11:43, KJ Siła Słów pisze:
MW pisze:
[...]

A masz program dla tabletek?

Zmywarka Whirlpool (ADG 7665)