Zmywarka Whirlpool (ADG 7665)

Data: 2010-08-16 11:43:27
Autor: KJ Siła Słów
Zmywarka Whirlpool (ADG 7665)
MW pisze:
Zmywarka Whirlpool (ADG 7665) - bardzo slabo myje... ostatnio nawet nie
rozpuscila tabletki!!!!

mam czasem podobny problem z Amica.

Wg mnie problem polega na tym, ze zmywarka otwiera klapke z zasobnikiem w ktorym jest pastylka nie w tym momencie co trzeba tylko znacznie pozniej.

Ale poniewaz rzadko mi se to zdarza to nie zglebialem tematu.

KJ

Data: 2010-08-16 12:22:12
Autor: Qrczak
Zmywarka Whirlpool (ADG 7665)

Może coś utrudnia otwarcie klapy?

Qra

Data: 2010-08-16 18:17:10
Autor: Kamikazee
W dniu 2010-08-16 11:43, KJ Siła Słów pisze:
MW pisze:
[...]

A masz program dla tabletek?

Zmywarka Whirlpool (ADG 7665)