Zmywarka - czasami nie wypłukuje tabletki

Data: 2015-10-18 23:22:29
Autor: FEniks
Zmywarka - czasami nie wypłukuje tabletki
W dniu 2015-10-18 o 20:45, dsw pisze:
Witajcie,

Co może być przyczyną, że zmywarka czasami nie wypłukuje tabletki?
Zdarza się tak 6/10 razy. Czasami zostaje 1/3-1/2 tabletki, czasami prawie cała. Niezależnie od programu i ilości załadowania.

A otwiera się dozownik na tabletki?

Jeśli tak, to - albo wina tabletki (z mojego doświadczenia - Somat, Ludwik oraz te z Lidla często się nie wypłukują), albo dozownik nie jest suchy, tabletka nasiąka i się przykleja, co utrudnia wypłukanie.

Odkąd przeszłam na tabletki jednej marki (tej tu nie wymienionej) już mi się nie zdarza niewypłukanie. No niestety.

Ewa

Data: 2015-10-18 14:30:19
Autor: dsw
W dniu niedziela, 18 października 2015 23:22:31 UTC+2 użytkownik FEniks napisał:
> [...]

Odkąd przeszłam na tabletki jednej marki (tej tu nie wymienionej) już mi się nie zdarza niewypłukanie. No niestety.

pojemnik się otwiera, jak wypłucze tabletkę to jest suchy.
Fakt, że przy tabletkach C. rzadziej się to zdarzało, ale też się zdarzało.
Zmywarka to whirpool 8700, czyste filtry i zraszacze.

Zmywarka - czasami nie wypłukuje tabletki