Zmywarka - czasami nie wypłukuje tabletki

Data: 2015-10-19 16:36:56
Autor: p0li
Zmywarka - czasami nie wypłukuje tabletki
T->Dnia 2015-10-18 20:45:25 niejaki dsw napisał:
Witajcie,

Co może być przyczyną, że zmywarka czasami nie wypłukuje tabletki?

miałem podobne objawy (siemens jakiś tam + tabletki różnych firm)

nie wnikałem w przyczyny ale zacząłem tabletki przed włożeniem łamać na pół

pomogło

dla tych co wolno czytają - po złamaniu wkładam _obie_ połówki tabletki do
pojemnika ;) --
P0zdrawiam p0li

Zmywarka - czasami nie wypłukuje tabletki