Zmywarka - do jakiej wody podłączyć?

Data: 2010-08-25 11:43:04
Autor: Kris
Zmywarka - do jakiej wody podłączyć?

Użytkownik "gucio" <dgucio@op.pl> napisał w wiadomości news:4c74df96$0$22792$65785112news.neostrada.pl...
Ostatnio obserwuje się tendencję do podłączania zmywarek do instalacji ciepłej wody. Ma służyć to oszczędności (podgrzanie wody w ciepłowni jest tańsze niż podgrzanie wody za pomocą grzałek na prąd).
Wysłucham za i przeciw.

Poczytaj w instrukcji zmywarki jakie podłączenie dopuszcza producent
Ja mam podłączone do ciepłej wody(zmywarka Elektrolux) i nic niepokojacego nie zauważyłem

Data: 2010-08-25 12:00:56
Autor: ąćęłńóśźż
Zmywarka - do jakiej wody podłączyć?
Jeśli ciepła woda jest płatna od m3 to ponoć się nie opłaca podłączać do ciepłej.
Do suszenia (wymiennik) im zimniejsza woda tym lepiej.

-- -- -