Zmywarka - do jakiej wody podł±czyć?

Data: 2010-08-25 12:30:35
Autor: Panslavista
Zmywarka - do jakiej wody podł±czyć?
"gucio" <dgucio@op.pl> wrote in message news:4c74df96$0$22792$65785112news.neostrada.pl...
Ostatnio obserwuje się tendencję do podł±czania zmywarek do instalacji ciepłej wody. Ma służyć to oszczędno¶ci (podgrzanie wody w ciepłowni jest tańsze niż podgrzanie wody za pomoc± grzałek na pr±d).
Wysłucham za i przeciw.

Pozdrawiam

W przeciwieństwie do prania zmywanie nie jest krytyczne temperaturowo. Ciepła woda jest lepsza.

Data: 2010-08-25 17:22:12
Autor: ±ćęłń󶼿
Zmywarka - do jakiej wody podł±czyć?
Dokładnie na odwrót.
Pralkę miałem na ciepł± wodę i prała jak szatan.

-- -- -

Data: 2010-08-25 17:25:46
Autor: Panslavista

"±ćęłń󶼿" <antyspam@interia.pl> wrote in message news:i53cdq$asi$1news.net.icm.edu.pl...
Dokładnie na odwrót.
Pralkę miałem na ciepł± wodę i prała jak szatan.

    Widzę, że nie znasz się na praniu. Mogła tak prać, o ile do prania wstępnego używała chłodnej wody. Pranie w gor±cej wodzie natychmiast powoduje utrwalenie się niektórych zabrudzeń. Po to tez się wiele rzeczy moczy przed praniem. Szkoda, że w nowych pralkach nie ma programu "zamaczanie" jak w mojej pierwszej pralce produkcji NRD.

Data: 2010-08-25 17:34:53
Autor: ±ćęłń󶼿
Zmywarka - do jakiej wody podł±czyć?
Tak ale zauważ, że nowoczesne proszki nie chc± namaczania.

Białko się ponoć utrawala od gor±cego, ale szkoda że moja "gor±ca" pralka tego nie wiedziała, wszystko było czyste jak nigdy.

-- -- -

Data: 2010-08-25 17:41:30
Autor: Jan Werbiński
Zmywarka - do jakiej wody podł±czyć?
Użytkownik "±ćęłń󶼿" <antyspam@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i53d5j$c3j$1news.net.icm.edu.pl...
> [...]

| Szkoda, że w nowych pralkach nie ma programu "zamaczanie" jak w mojej pierwszej pralce produkcji NRD.

Moja ma. Po wł±czeniu programu zabrudzenia z krwi moczy przez dwie godziny.
Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-08-25 22:36:44
Autor: Ikselka
Dnia Wed, 25 Aug 2010 17:41:30 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

Moja ma. Po wł±czeniu programu zabrudzenia z krwi moczy przez dwie godziny.

Ten program mam w... misce. Przed praniem :-)

Data: 2010-08-25 23:12:16
Autor: Panslavista

"Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> wrote in message news:p9i743zupniz$.11qpeifmi79hz.dlg40tude.net...
Dnia Wed, 25 Aug 2010 17:41:30 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

Moja ma. Po wł±czeniu programu zabrudzenia z krwi moczy przez dwie godziny.

Ten program mam w... misce. Przed praniem :-)

He..he, ,a jak będzie musiał twój aktualny?

Data: 2010-08-26 08:15:01
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4c758730$0$27042$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Stać ją na kolektory, a pierze w misce... hue hue

Data: 2010-08-26 12:51:45
Autor: Ikselka
Dnia Thu, 26 Aug 2010 08:15:01 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

[...]

Namaczam ad hoc przed planowanym praniem to, co wymaga namaczania. W pralce
nie namaczam, bo uĹĽywam jej tylko na drugiej taryfie i zaleĹĽy mi na czasie.
Proste? - oszczędność. Może właśnie dlatego stać mnie na kolektory.

Data: 2010-08-26 12:56:15
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:pcwtgvw6qw4u.19puaw6nrztp4$.dlg40tude.net...
[...]

Ja też używam na drugiej i nie muszę używać miski. Można namoczyć w pralce na kilka sposobów.

--
Jan WerbiĹ„ski       O0oo....._[:]) bul, bul, bul

Data: 2010-08-26 13:43:04
Autor: Ikselka
Dnia Thu, 26 Aug 2010 12:56:15 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

[...]

Moczyć wszystko hurtem, niezależnie od tego, czy dana tkanina tego wymaga,
czy nie? Czy moczyć tylko to, co potrzeba, a potem pilnowac czasu,
przerywać pracę pralki, otwierać ją i dokładać resztę nie wymagającą
moczenia? - jedno i drugie bez sensu. Dlatego nie stać Cię na kolektory ;-P

Data: 2010-08-28 13:32:12
Autor: Irokez
Użytkownik "Jan Werbiński" <jan@traalala.bez.mai.la> napisał w wiadomości news:4c76067b$0$22802$65785112news.neostrada.pl...

Ten program mam w... misce. Przed praniem :-)

He..he, ,a jak będzie musiał twój aktualny?

Stać ją na kolektory, a pierze w misce... hue hue

Dlatego ją stać na kolektory. Proste no nie?

--
Irokez

Data: 2010-08-28 14:26:13
Autor: Strachu S.
Zmywarka - do jakiej wody podł±czyć?

> Stać ją na kolektory, a pierze w misce... hue hue

Dlatego ją stać na kolektory. Proste no nie?

Ale nie stac na podpaski, skoro musi te gacie kwria zbrukane namaczac.

Strachu S.

Data: 2010-08-28 16:45:33
Autor: Jan Werbiński
Zmywarka - do jakiej wody podł±czyć?
Użytkownik "Strachu S." <satootWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:63df.000001ff.4c790065newsgate.onet.pl...

> Stać ją na kolektory, a pierze w misce... hue hue

Dlatego ją stać na kolektory. Proste no nie?

Ale nie stac na podpaski, skoro musi te gacie kwria zbrukane namaczac.

Jeszcze te parę miesięcy do menopauzy jako¶ da radę, z Panslavisty pomoc±.

Data: 2010-08-28 16:57:28
Autor: Ikselka
Dnia Sat, 28 Aug 2010 16:45:33 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

> [...]

Ale nie stac na podpaski, skoro musi te gacie kwria zbrukane namaczac.

Jeszcze te parę miesięcy do menopauzy jako¶ da radę, z Panslavisty pomoc±.

Nie za bardzo jednoaspektowo traktujesz namaczanie, chamie? - od razu
widać, że masz uraz na TYM wła¶nie punkcie.

Data: 2010-08-28 21:18:26
Autor: Czesuaw P.
Zmywarka - do jakiej wody podł±czyć?
Użytkownik "Jan Werbiński" <jan@traalala.bez.mai.la> napisał w wiadomo¶ci news:4c79213a$0$22815$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

Ale nie stac na podpaski, skoro musi te gacie kwria zbrukane namaczac.

Jeszcze te parę miesięcy do menopauzy jako¶ da radę, z Panslavisty pomoc±.

A ten po co?

Robi za podpaskę?

--
Mam pierdolca - zbieram na psychiatrę.

Proszę o wsparcie
mBank 28 1140 2004 0000 3002 3182 2875

Dziękuję za donację.

Data: 2010-08-27 10:07:27
Autor: szymo
Zmywarka - do jakiej wody podł±czyć?

Moja ma. Po wł±czeniu programu zabrudzenia z krwi moczy przez dwie godziny.

ale dwie godziny razem z denatem czy same ubrania :P ???

Data: 2010-08-27 12:54:48
Autor: Jan Werbiński
Zmywarka - do jakiej wody podł±czyć?
Użytkownik "szymo" <szymon.luczak@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i57ro3$lcp$2news.man.bydgoszcz.pl...

Moja ma. Po wł±czeniu programu zabrudzenia z krwi moczy przez dwie godziny.

ale dwie godziny razem z denatem czy same ubrania :P ???

No co Ty? Denata po kawałku do zlewu, a tam rozdrabniacz robi resztę.
;-)