Zmywarka do zabudowy i wyświetlacz pozostałego cza su

Data: 2009-11-16 09:31:59
Autor: Boombastic
Zmywarka do zabudowy i wyświetlacz pozostałego cza su

Użytkownik "Jacek Midura" <jacek@m.krakow.pl> napisał w wiadomości news:fc86t6x1o4.ln2m.krakow.pl...
Witam,

interesuje mnie jak w zabudowanej zmywarce z ukrytym panelem (np. Bosch SGV 45M83EU) jest rozwiązana kwestia wyświetlacza czasu pozostałego do zakończenia - czy dobrze rozumiem że jest on w górnej krawędzi drzwiczek i jest niewidoczny gdy drzwiczki są zamknięte?
Czy żeby sprawdzić pozostały czas trzeba drzwiczki otworzyć? Czy wolno w ogóle otwierać drzwi zmywarki podczas pracy?

Jest niewidoczny. Trzeba otworzyć drzwi. Wolno otwierać drzwi w czasie pracy. O pracy zwymarki informuje czerwona dioda.

Data: 2009-11-16 11:47:55
Autor: ąćęłńóśżź
Zmywarka do zabudowy i wyświetlacz pozostałego cza su
Tym niemniej u mnie gdy uchylę drzwiczki pod koniec programu to natychmiast po ich zamknięciu zaczyna wypompowywać wodę (zapewne ze
skraplacza) - czyli otwarcie to jednak jakaś ingerencja w przebieg programu.
JaC

-- -- -

Wolno otwierać drzwi w czasie pracy.

Data: 2009-11-16 12:16:04
Autor: Boombastic

Użytkownik "ąćęłńóśżź" <usun_to@wp.eu> napisał w wiadomości news:hdrb6a$3h6$2atlantis.news.neostrada.pl...
Tym niemniej u mnie gdy uchylę drzwiczki pod koniec programu to natychmiast po ich zamknięciu zaczyna wypompowywać wodę (zapewne ze
skraplacza) - czyli otwarcie to jednak jakaś ingerencja w przebieg programu.

To jest oczywiste, bo wypuszczasz parę, ciepło itd. Ale drzwi spokojnie można otworzyć zawsze bez obawy że coś sie wyleje.

Zmywarka do zabudowy i wyświetlacz pozostałego cza su