Zmywarka: polowa zaladunku, szybki program

Data: 2009-03-03 15:22:15
Autor: Justyna
Zmywarka: polowa zaladunku, szybki program
Mam zmywarke Bosch SMS53M08EU
i nigdzie w instrukcji nie moge znalezc,
ktory kosz jest uzywany (a ktory nie)
w programie "polowa zladunku".

Mam Whirlpoola i w instrukcji jest napisane, że nie ma znaczenia który kosz załaduję.

Czy w tym programie uzywane sa oba kosze
czy tylko jeden (ktory?)?

U mnie są używane oba. Parę razy włączyłam program "połowa załadunku" przy pełnej pralce. Umyło sie wszystko pięknie, tylko trwało dużo krócej.

Justyna

--

Zmywarka: polowa zaladunku, szybki program