Data: 2012-03-27 07:00:31 | |
Autor: megrims | |
Znów BMW | |
http://www.sfora.pl/Milion-aut-moze-sie-zapalic-Wielka-wpadka-Niemcow-a41876
http://tiny.pl/hpwqs Czy to prawda, czy jakaś ściema. Ja nie słyszałem nigdy o jakimś samozapłonie w BMW. |
|
Data: 2012-03-27 09:05:48 | |
Autor: neoniusz | |
Znów BMW | |
W dniu 27.03.2012 07:00, megrims pisze:
Ja nie słyszałem nigdy o jakimś A dzidek?! :) |
|
Data: 2012-03-27 22:21:35 | |
Autor: megrims | |
Znów BMW | |
W dniu 2012-03-27 09:05, neoniusz pisze:
W dniu 27.03.2012 07:00, megrims pisze: Zadzwoniłem do ASO. Podałem VIN. Potwierdzili wymianę. Termin na maj :D |
|
Data: 2012-03-27 23:28:23 | |
Autor: J.F. | |
Znów BMW | |
Dnia Tue, 27 Mar 2012 07:00:31 +0200, megrims napisa³(a):
http://www.sfora.pl/Milion-aut-moze-sie-zapalic-Wielka-wpadka-Niemcow-a41876 bo mieszkasz w kraju i unii gdzie sie nie dba o obywateli. http://www-odi.nhtsa.dot.gov/cars/problems/recalls/recallmonthlyreports.cfm i mozesz sobie jeszcze przeszukac po BMW. Regula do niedawna byla prosta - im wiecej samochodow dotknietych, tym tak naprawde mniej grozne. Zdazyli wyprodukowac milion, a przytrafilo sie jednej czy dwom osobom. J. |
|
Data: 2012-03-28 07:01:39 | |
Autor: megrims | |
Znów BMW | |
W dniu 2012-03-27 23:28, J.F. pisze:
Dnia Tue, 27 Mar 2012 07:00:31 +0200, megrims napisa³(a): Mnie siê kiedy¶ w W210 z 1996 roku kilkana¶cie razy zdarzy³o, ¿e blokowa³ mi siê peda³ gazu. Parê razy siê lekko posra³em ze strachu, bo przy E420 to z takim czym¶ nie ma ¿artów. Jak nagle auto zaczyna samo przy¶pieszaæ. ¯e nikomu nie wjecha³em w ty³, to cud. A nigdy nie s³ysza³em o ¿adnych akcjach technicznych w MB. IMO to by³o gro¼ne. |
|
Data: 2012-03-28 14:57:56 | |
Autor: BaX | |
Znów BMW | |
http://www.sfora.pl/Milion-aut-moze-sie-zapalic-Wielka-wpadka-Niemcow-a41876 Ja widzia³em "3" która po wypadku zapali³a siê w baga¿niku. £adunek który odcina kabel + przy aku spowodowa³ zapalenie gazów wydzielanych przy ³adowaniu. Po¿ar niewielki bo ugaszony ga¶nic± ale gdyby nie by³o dostêpu do baga¿nika bo by by³ np. zakleszczony pewnie spali³by siê samochód. |
|
Data: 2012-03-28 08:34:45 | |
Autor: neoniusz | |
Znów BMW | |
W dniu 27.03.2012 23:28, J.F. pisze:
Czy to prawda, czy jaka¶ ¶ciema. Ja nie s³ysza³em nigdy o jakim¶ http://www.uokik.gov.pl/powiadomienia.php?tag=samochody |
|
Data: 2012-03-28 09:14:40 | |
Autor: J.F. | |
Znów BMW | |
Dnia Wed, 28 Mar 2012 08:34:45 +0200, neoniusz napisa³(a):
W dniu 27.03.2012 23:28, J.F. pisze: Widac ruszylo, bo jak ostatnio patrzylem to cos mi sie ilosci nie zgadzaly - jesli w USA jest tego pelno, to i w Europie powinno byc pelno. P.S.jest i BMW http://www.uokik.gov.pl/powiadomienia.php?news_id=3131&news_page=1 J. |
|
Data: 2012-03-28 09:46:43 | |
Autor: neoniusz | |
Znów BMW | |
W dniu 28.03.2012 09:14, J.F. pisze:
http://www.uokik.gov.pl/powiadomienia.php?tag=samochodyCzy to prawda, czy jaka¶ ¶ciema. Ja nie s³ysza³em nigdy o jakim¶bo mieszkasz w kraju i unii gdzie sie nie dba o obywateli. To jest wlasnie ciekawa sprawa. Bo np. do mojego modelu auta w Polsce jest kilka zgloszen (pasy bezpieczenstwa, pompa hamulcowa) ktorych nie ma w USA - ale to byly tylko najpierwsze modele wyprodukowane w 2005 roku (pewnie z polskiej dystrybucji, bo na to wskazuja numery VIN). Za to w USA jest tez jedno, ktorego nie ma w Polsce - slynny pedal entrapment - problem z dywanikiem pod pedalem gazu. Ale dealerzy tutaj respektuja takze tamte zgloszenia. Co jeszcze jest fajne w USA, to do wiekszosci problemow jest po kilkadziesiat plikow PDF z roznymi informacjami - np. harmonogramem wysylania powiadomien, raportami a nawet szczegolowymi instrukcjami dla dealerow jak naprawic problem. np. tutaj: http://www-odi.nhtsa.dot.gov/acms/cs/documentList.xhtml?docId=09V020&docType=RCL "Remedy Instructions and TSB" |
|