Znów dzień świra

Data: 2013-08-15 11:25:19
Autor: Bogdan Idzikowski
Znów dzień świra
Dzień uświęconego świra trwa w najlepsze. Tylko powiedzcie  mi proszę, które to dzisiejsze święto jest ważniejsze? To wniebowzięcia koleżanki Maryśki, ponoć panny i być może nawet cnotliwej, czy może jednak tak zwanego cudu nad Wisłą, alternatywnie zwanym świętem Wojska Polskiego?

A może zgodnie z najnowszą tradycją i najnowszymi trendami, najważniejsze jest dziś święto zamachu w Smoleńsku? No błagam, nie stawiajcie patriotycznego i pobożnego Wolaka przed takimi wyborami. Przecież on oczopląsu dostanie (zgłupieć już nie zgłupieje, bo bardziej zgłupieć nie można). Na co ten biedak ma postawić?

W kościele kłaniać się Marysi może jednak powinien? Bo jak rzekł pan Hoser Maryśka to była baba chłop rzec można i ona ten “cud nad Wisłą” załatwiła. Są ponoć na to dowody – mówi Hoser, choć oczywiście najmniejszego nawet dowodu nie potrafi przedstawić.

No, to jak się pytam tylko, gdzie do kurwy nędzy była ta Maryśka, ta królowa niby o wielkich możliwościach, kiedy w Katyniu mordowano? Na kawie w kawiarni siedziała, czy przepierkę właśnie robiła? A może z Józkiem flirtowała i o bożym świecie zapomniała? Niech pan Hoser jakoś sensownie to wyjaśni.

Bo jeśli nie, to Wolakom będę rekomendował zlanie tej pani i postawienie na czczenie pamięci elit “poległych” pod Smoleńskiem. Co prawda nie wiem za bardzo z czego wynika ta elitarność tych “elit” (czy tylko z przypadkowo często zajmowanych stanowisk?), ale honorowa warta przed prezydenckim pałacem to wielka sprawa (foto).

I jestem gorącym zwolennikiem, by święto elity obchodzić dwa razy w roku: 10 kwietnia bo to dzień wybuchu (wybuchów?), oraz koniecznie 15 sierpnia, bo to dzień słoneczny raczej i wszelakie warty łatwiej trzymać. Dla bardziej zahartowanych powinna być jeszcze trzecia data świętowania, na przykład 24 grudnia. Mielibyśmy trzy święta w kupie. No, to do zobaczenia w psychiatryku.

http://tiny.pl/hzgbl

Data: 2013-08-15 07:10:03
Autor: leming.show
Znw dzie wira
Dzie uwiconego wira trwa w najlepsze. Tylko powiedzcie  mi prosz, ktre to dzisiejsze wito jest waniejsze? To wniebowzicia koleanki Maryki, pono panny i by moe nawet cnotliwej, czy moe jednak tak zwanego cudu nad Wis, alternatywnie zwanym witem Wojska Polskiego?

Jednym wystarczy najebac sie, cos zezrec, podymac inni do zycia potrzebuja dodatkowo ksiazki, filmu, sztuki, hobby, pasji, nie krytykuj ich tylko zrozum. Ty masz skromne potrzeby, fajdasz gdzie popadnie i dupy nie podetrzesz,  po huj nam te zmyslone linki podsylasz, jeszcze zes nie zakumal ze nikt tego nie czyta.

Znów dzień świra