ZnĂłw opony :) :)

Data: 2011-12-07 21:51:44
Autor: jeDrASS
ZnĂłw opony :) :)
On 2011-12-07 15:07, Drzewo wrote:
Witam,

Zbieram siĂŞ do kupna oponek na ten sezon, a poniewaÂż teraz nieco siĂŞ
pozmienia³o i dosz³y nowe modele opon mo¿e pomo¿ecie mi wybraæ z tych modeli
:) Moi faworyci to

- Pilot Road 2(to samo co 3, wiĂŞc 3kami nie zawracam sobie gÂłowy)
- Dunlop Roadsmart 2
- Metzeler Z8
- Road Attack 2

nie wiem czy pomogÄ™, ale zamieszam :-)
przy nowym sprzecie miałem Metzelera M3, tył przetrwał 17kkm (w tym wycieczkę do chorwacji). Bardzo pozytywnie - zawsze sucho zawsze pewnie ;-) teraz na warsztacie M5, leci 5 kkm, widać lekkie zużycie. Doskonale trzyma, nawet dziś. Zaliczyła Radom i Lublin. Doskonale czuć co się dzieje na styku.

--
jeDrASS i naga włoszka

Data: 2011-12-08 16:01:05
Autor: Drzewo
Znów opony :) :)

Użytkownik "jeDrASS" <biegnacy_z_siekiera@us.gov> napisał w wiadomo¶ci news:jbojl0$n37$1inews.gazeta.pl...
nie wiem czy pomogę, ale zamieszam :-)
przy nowym sprzecie miałem Metzelera M3, tył przetrwał 17kkm (w tym wycieczkę do chorwacji). Bardzo pozytywnie - zawsze sucho zawsze pewnie ;-) teraz na warsztacie M5, leci 5 kkm, widać lekkie zużycie. Doskonale trzyma, nawet dzi¶. Zaliczyła Radom i Lublin. Doskonale czuć co się dzieje na styku.

Z trzymaniem z tego co czytałem po forach jest super, ale nie każdy mówi o takich przebiegach jak 16 kkm :) Widzę, żę króluje opinia że raczej schodzi w 6-8, więc chyba nie będe ryzykował wymiany opon w ¶rodku sezonu :) Szkoda, że mało opini na temat Z8 - zbyt nowa.

Pozdrawiam,
Drzewo.

ZnĂłw opony :) :)