Zna kto艣 firm臋 MGG

Data: 2009-05-01 14:51:53
Autor: Jarek Sk贸rski
Zna kto艣 firm臋 MGG
McFerry pisze:
Witam
Czy kupi艂 kto艣 szyb臋 z firmy MGG? Na allegro wystawiaj膮 tak膮 co jest bardzo akuratna do mojego sprz臋ta ale ani tam ( czyli allegro ) ani na ich stronie nie mog臋 znale藕膰 adresu czy innych bli偶szych danych. A w takich sytuacjach staj臋 si臋 podejrzliwy. Co prawda pieni膮dz nie jest wielki ale po co wyrzuca膰 w b艂oto jak mo偶na na przyk艂ad przepi膰.

Tak, kupi艂 kto艣. I kto艣 jest 艣rednio zadowolony.
Firma istnieje. Fizycznie istnieje. Pod Olsztynem.

Data: 2009-05-01 21:03:02
Autor: McFerry
Zna kto艣 firm臋 MGG
Jarek Sk贸rski pisze:

Tak, kupi艂 kto艣. I kto艣 jest 艣rednio zadowolony.
Firma istnieje. Fizycznie istnieje. Pod Olsztynem.

A z czego wynika to 艣rednie zadowolenie?

Rysiek
Yamaha FJ1200

Data: 2009-05-02 00:26:16
Autor: marider
Zna kto艣 firm臋 MGG
McFerry pisze:
Jarek Sk贸rski pisze:

Tak, kupi艂 kto艣. I kto艣 jest 艣rednio zadowolony.
Firma istnieje. Fizycznie istnieje. Pod Olsztynem.

A z czego wynika to 艣rednie zadowolenie?

Chocby z tego ze nie zawsze otwory w szybach sie zgadzaja z tymi ktore sa w owiewkach. Kumpel tak mial i trzeba bylo fabryke poprawiac ;) Ale co chcial za pare groszy, to dostal...

Pzdr
--
marider
Wsciekla R1 + dodatki = sprzedam ;)

Data: 2009-05-02 12:07:56
Autor: Jarek Sk贸rski
Zna kto艣 firm臋 MGG
McFerry pisze:
Jarek Sk贸rski pisze:

Tak, kupi艂 kto艣. I kto艣 jest 艣rednio zadowolony.
Firma istnieje. Fizycznie istnieje. Pod Olsztynem.

A z czego wynika to 艣rednie zadowolenie?

No dok艂adnie tak, jak pisze m贸j popi艣ca.
Otwory pasuj膮 艣rednio. Szybka cieniutka. Chcia艂em wy偶sz膮, mam. Ale niestety nie usztywnia owiewki tak, jak orygina艂.
I je偶dz臋 z orygina艂em.
Jaka kasa taka klasa

Zna kto艣 firm臋 MGG