Zna ktos ta 9?

Data: 2009-08-27 18:50:46
Autor: TasmaN
Zna ktos ta 9?

Użytkownik "BartekGSXF" <bartlomiej.kacprzak@gmail.com> napisał w wiadomości news:h72qkp$kfn$1atlantis.news.neostrada.pl...

pozdr
Bartek
no i co dalej??
Ave1,8
EL

a tak  z czystej ciekawosci... GSXfa moze sprzedales gosciowi w okolicach Wawy? Na lodzkich numerach byl?

-- -
TasmaN
GSXF750 + ryczacy IXIL :)))
tasman@gsxf.pl

Forum GSXF: www.gsxf.pl __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4373 (20090827) __________

Data: 2009-08-27 19:55:49
Autor: BartekGSXF
Zna ktos ta 9?

Użytkownik "TasmaN" <tasman@gsxf.pl> napisał w wiadomości news:h76das$ncd$1node2.news.atman.pl...
a tak  z czystej ciekawosci... GSXfa moze sprzedales gosciowi w okolicach Wawy? Na lodzkich numerach byl?

Na lodzkich, niebieskie malowanie z przeszlifowanym uchwytem dla pasazera. Czy z okolic Warszawy to nie wiem, bo umowa byla na zone tego czlowieka.

pozdr

--
Bartek
Szukam zx-9

Data: 2009-08-28 13:03:24
Autor: TasmaN
Zna ktos ta 9?

Użytkownik "BartekGSXF" <bartek.kacprzak@gmail.com> napisał w wiadomości news:h76hgd$ek7$1atlantis.news.neostrada.pl...

Na lodzkich, niebieskie malowanie z przeszlifowanym uchwytem dla pasazera. Czy z okolic Warszawy to nie wiem, bo umowa byla na zone tego czlowieka.

ok, to tylko ktak z ciekawosci bo ostatnio hostowalem u siebie na parkingu rozbite Jajko na lodzkich numerach. Gosc dzien wczesniej zakupil i mial dzwona zaraz obok mnie :(

--
-- -
TasmaN

Forum GSXF: www.gsxf.pl __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4376 (20090828) __________