Zna ktoś te opony?

Data: 2010-01-18 11:46:04
Autor: trud
Zna ktoś te opony?
Zna ktoś te opony:
http://tinyurl.com/yz22gta
Dość popularne przy pojazdach tego typu. Interesuje mnie producent.

Czasami widzę motocykle solo na oponach do sidecarów. Da się na takich
normalnie jeździć bez wozu?

trud

Data: 2010-01-18 04:01:34
Autor: Quantifier
Zna ktoś te opony?
On Jan 18, 11:46 am, trud <t...@onet.eu> wrote:
Zna ktoś te opony:http://tinyurl.com/yz22gta
Dość popularne przy pojazdach tego typu. Interesuje mnie producent.

Wyglądają jak Firestone, nie wiem czy ktoś inny wciąż produkuje w
takim stylu.

--
Pozdrawiam, Jan.

Data: 2010-01-18 13:38:17
Autor: Tmek
Zna ktoś te opony?
trud wrote:
[...]

Nie takie same, ale podobne
http://www.motorad.pl/opony-motocyklowe,zabytkowe.html

pozdro
Tmek

Data: 2010-01-18 13:20:50
Autor: Jasio
Zna ktoś te opony?
Użytkownik "Tmek" <golf1410WWW@op.pl> napisał w wiadomości news:hj1lco$7cn$1nemesis.news.neostrada.pl...
trud wrote:
[...]

Jakie one zabytkowe, te hajdenały? Przy czym one są chyba dętkowe, te opony. A jakie do ćwierćlitra bj kawy idą to nie wiem.
A serio - najtaniej w AGmocie i bezproblemowo. Polecam.

--
Jasio
vx etz

Data: 2010-01-18 23:33:36
Autor: morghul
Zna ktoś te opony?
http://www.vintagetyres.com/index.asp?TAG=&CID=&DBM=&PGE= tu masz dość duży wybur różnych producentów.

Pozdr

--

Dawid

Data: 2010-01-19 15:17:46
Autor: Jasio
Zna ktoś te opony?
Użytkownik "morghul" <morghul@tlen.pl> napisał w wiadomości
http://www.vintagetyres.com/index.asp?TAG=&CID=&DBM=&PGE= tu masz
dość duży wybur różnych producentów.

Te, morghól!
Z ortografiom to się nie pierdolisz, co?

--
Jasio
vx etz

Data: 2010-01-19 17:12:49
Autor: morghul
Zna ktoś te opony?
Te, morghól!
Z ortografiom to się nie pierdolisz, co?

O kórwa... raczej się pierdole a to wypadek po prostu. Gdybyś wysłał mi maila, że mam takiego byka i żebym go poprawił to byś mógł zostać moim kolegom a tak chuj :P

--

Dawid

Data: 2010-01-19 18:43:53
Autor: Jasio
[...]