Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Znacjonalizować autostrady!

Znacjonalizować autostrady!

Data: 2012-06-26 11:51:35
Autor: boukun
Znacjonalizować autostrady!
Jak to jest możliwe, że taki jakiś Kulczyk (jeden z miliarderów wzbogacony na przemianach 1989 rabowania Polski) jest właścicielem autostrady A2? Toż to jawny bandytyzm polityczny. Naród budował, wykrwawiał się, a jednostce dali we własność i teraz naród musi jeszcze płacić dodatkowo za użytkowanie...

Ten naród nie zasługuje na wyzwolenie się z neoniewolnictwa...

boukun

Data: 2012-06-26 11:56:49
Autor: Antek
Znacjonalizować autostrady!
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w

Jak to jest możliwe, że taki jakiś Kulczyk (jeden z miliarderów wzbogacony
na przemianach 1989 rabowania Polski) jest właścicielem autostrady A2? Toż
to jawny bandytyzm polityczny. Naród budował, wykrwawiał się, a jednostce
dali we własność i teraz naród musi jeszcze płacić dodatkowo za
użytkowanie...

Ten naród nie zasługuje na wyzwolenie się z neoniewolnictwa...


Uważaj co piszesz panie N. To dobra rada i życzliwa.

Wie Pan, że w tym kraju jest dużo samobójców?

Pewnych nazwisk się nie wymienia. Powinien Pan to wiedzieć szczególnie
po tej sprawie z Hamburga.

Data: 2012-06-26 12:26:01
Autor: jadryś
Znacjonalizować autostrady!
W dniu 2012-06-26 11:51, boukun pisze:
Jak to jest możliwe, że taki jakiś Kulczyk (jeden z miliarderów wzbogacony na przemianach 1989 rabowania Polski) jest właścicielem autostrady A2? Toż to jawny bandytyzm polityczny. Naród budował, wykrwawiał się, a jednostce dali we własność i teraz naród musi jeszcze płacić dodatkowo za użytkowanie...

Ten naród nie zasługuje na wyzwolenie się z neoniewolnictwa...

boukun

Z tego co ja się orientuję to w konsorcjum "Autostrady Wielkopolski" Kulczyk jest tylko udziałowcem. No a to konsorcjum nie jest właścicielem całej autostrady, a tylko jednego odcinka.. O ile dobrze pamiętam - odcinka Nowy Tomyśl-Konin.
Ale ja tu nie chcę się bawić w adwokata kapitalisty.. Chciałem tylko powiedzieć że to dobry pomysł z tymi autostradami, z lokalnych (alternatywnych) dróg prawie całkowicie zniknęły tiry. Także ogólny ruch samochodowy jest znacznie niższy niż w czasach przed autostradowych.

Data: 2012-06-26 13:41:39
Autor: boukun
Znacjonalizować autostrady!

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jsc2or$51j$1node1.news.atman.pl...
W dniu 2012-06-26 11:51, boukun pisze:
Jak to jest możliwe, że taki jakiś Kulczyk (jeden z miliarderów wzbogacony na przemianach 1989 rabowania Polski) jest właścicielem autostrady A2? Toż to jawny bandytyzm polityczny. Naród budował, wykrwawiał się, a jednostce dali we własność i teraz naród musi jeszcze płacić dodatkowo za użytkowanie...

Ten naród nie zasługuje na wyzwolenie się z neoniewolnictwa...

boukun

Z tego co ja się orientuję to w konsorcjum "Autostrady Wielkopolski" Kulczyk jest tylko udziałowcem. No a to konsorcjum nie jest właścicielem całej autostrady, a tylko jednego odcinka.. O ile dobrze pamiętam - odcinka Nowy Tomyśl-Konin.
Ale ja tu nie chcę się bawić w adwokata kapitalisty.. Chciałem tylko powiedzieć że to dobry pomysł z tymi autostradami, z lokalnych (alternatywnych) dróg prawie całkowicie zniknęły tiry. Także ogólny ruch samochodowy jest znacznie niższy niż w czasach przed autostradowych.

Znaczy co dobry pomysł? Z tym, że dodatkowo płatne dla osobówek? Jak to się przekłada niby na odciążenie ruchu na dziurawych drogach krajowych?

boukun

Data: 2012-06-27 17:29:58
Autor: jadryś
Znacjonalizować autostrady!
W dniu 2012-06-26 13:41, boukun pisze:

Jak to jest możliwe, że taki jakiś Kulczyk (jeden z miliarderów wzbogacony na przemianach 1989 rabowania Polski) jest właścicielem autostrady A2? Toż to jawny bandytyzm polityczny. Naród budował, wykrwawiał się, a jednostce dali we własność i teraz naród musi jeszcze płacić dodatkowo za użytkowanie...

Ten naród nie zasługuje na wyzwolenie się z neoniewolnictwa...

boukun

Z tego co ja się orientuję to w konsorcjum "Autostrady Wielkopolski" Kulczyk jest tylko udziałowcem. No a to konsorcjum nie jest właścicielem całej autostrady, a tylko jednego odcinka.. O ile dobrze pamiętam - odcinka Nowy Tomyśl-Konin.
Ale ja tu nie chcę się bawić w adwokata kapitalisty.. Chciałem tylko powiedzieć że to dobry pomysł z tymi autostradami, z lokalnych (alternatywnych) dróg prawie całkowicie zniknęły tiry. Także ogólny ruch samochodowy jest znacznie niższy niż w czasach przed autostradowych.


Znaczy co dobry pomysł? Z tym, że dodatkowo płatne dla osobówek? Jak to się przekłada niby na odciążenie ruchu na dziurawych drogach krajowych?

boukun

Dobrze że są takie drogi. I to że utrzymywać będą je tylko ci co po nich będą jeździć. Spokojnie można odcinek od Konina do Poznania przejechać w czasie niewiele krótszym niż autostradą, ot 110km - opóźnienie o 30-40 minut. Nadmienię jeszcze że gotów jestem zapłacić gotówką za znalezioną przez ciebie dziurę w tej alternatywnej do A2 drodze Konin-Poznań.

Data: 2012-06-27 17:45:00
Autor: boukun
Znacjonalizować autostrady!

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jsf8uo$d4e$1node1.news.atman.pl...
W dniu 2012-06-26 13:41, boukun pisze:

Jak to jest możliwe, że taki jakiś Kulczyk (jeden z miliarderów wzbogacony na przemianach 1989 rabowania Polski) jest właścicielem autostrady A2? Toż to jawny bandytyzm polityczny. Naród budował, wykrwawiał się, a jednostce dali we własność i teraz naród musi jeszcze płacić dodatkowo za użytkowanie...

Ten naród nie zasługuje na wyzwolenie się z neoniewolnictwa...

boukun

Z tego co ja się orientuję to w konsorcjum "Autostrady Wielkopolski" Kulczyk jest tylko udziałowcem. No a to konsorcjum nie jest właścicielem całej autostrady, a tylko jednego odcinka.. O ile dobrze pamiętam - odcinka Nowy Tomyśl-Konin.
Ale ja tu nie chcę się bawić w adwokata kapitalisty.. Chciałem tylko powiedzieć że to dobry pomysł z tymi autostradami, z lokalnych (alternatywnych) dróg prawie całkowicie zniknęły tiry. Także ogólny ruch samochodowy jest znacznie niższy niż w czasach przed autostradowych.


Znaczy co dobry pomysł? Z tym, że dodatkowo płatne dla osobówek? Jak to się przekłada niby na odciążenie ruchu na dziurawych drogach krajowych?

boukun

Dobrze że są takie drogi. I to że utrzymywać będą je tylko ci co po nich będą jeździć. Spokojnie można odcinek od Konina do Poznania przejechać w czasie niewiele krótszym niż autostradą, ot 110km - opóźnienie o 30-40 minut. Nadmienię jeszcze że gotów jestem zapłacić gotówką za znalezioną przez ciebie dziurę w tej alternatywnej do A2 drodze Konin-Poznań.

Jesteś głąb kapuściany i farbowany kapitalista, a nie żaden komunista. Utrzymywać będą je wszyscy, także ty i może nie będziesz tylko sobie z tego sprawy zdawał.
Jutro ci każą płacić za chodnik, który jest położony wokół twojego domu i którego używasz, bo tak się bandziorom kapitalistycznym u władzy zachce, ograniczać ludziom swobody obywatelskie i swobodne poruszanie po przestrzeni publicznej...
Idź ty w pizdu, kapitalisto fałszywy...

boukun

Data: 2012-06-26 18:47:08
Autor: Anatol
Znacjonalizować autostrady!

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:jsc0vn$pqn$1mx1.internetia.pl...

Jak to jest możliwe, że taki jakiś Kulczyk (jeden z miliarderów wzbogacony na przemianach 1989 rabowania Polski) jest właścicielem autostrady A2? Toż to jawny bandytyzm polityczny.

Właścicielem-dzierżawcą 250 km A2 przez 40 lat jest konsorcjum Autostrada Wielkopolska ponieważ zaprojektowała i wybudowała te odcinki za prywatne pieniądze (głównie z kredytow bankowych).

Naród budował, wykrwawiał się, a jednostce dali we własność i teraz naród musi jeszcze płacić dodatkowo za użytkowanie...

Płacą tylko dobrowolni użytkownicy, a na odcinku stanowiącym obwodnicę Poznania przejazd jest bezpłatny.
Z opłat użytkowników opłacane są m.in. koszty obsługi kredytu, koszty użytkowania serwisowania i remontów, opłaty koncesyjne i VAT dla Państwa.


Anatol

Data: 2012-06-26 19:11:14
Autor: boukun
Znacjonalizować autostrady!

Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomości news:jscp2c$rdv$1node1.news.atman.pl...

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:jsc0vn$pqn$1mx1.internetia.pl...

Jak to jest możliwe, że taki jakiś Kulczyk (jeden z miliarderów wzbogacony na przemianach 1989 rabowania Polski) jest właścicielem autostrady A2? Toż to jawny bandytyzm polityczny.

Właścicielem-dzierżawcą 250 km A2 przez 40 lat jest konsorcjum Autostrada Wielkopolska ponieważ zaprojektowała i wybudowała te odcinki za prywatne pieniądze (głównie z kredytow bankowych).

A jak by tak prześwietlić, jak powstało to konsorcjum i na jakich zasadach dostali kredyty w żydowskich bankach?
Prywatne pieniądze powiadasz? Z pewnością, szarych ciułaczy...


Naród budował, wykrwawiał się, a jednostce dali we własność i teraz naród musi jeszcze płacić dodatkowo za użytkowanie...

Płacą tylko dobrowolni użytkownicy, a na odcinku stanowiącym obwodnicę Poznania przejazd jest bezpłatny.
Z opłat użytkowników opłacane są m.in. koszty obsługi kredytu, koszty użytkowania serwisowania i remontów, opłaty koncesyjne i VAT dla Państwa.
Anatol

Ale każdy powinien mieć prawo dobrowolnie nieodpłatnie korzystać z dróg krajowych, wybudowanych krwawicą narodu polskiego... Z opłat przede wszystkim utrzymuje się następna ekipa darmozjadów, mają haracz i z tego żyją, a krajowych dróg, których jest wielokroć więcej, nikt nie remontuje i jedną autostradę więcej utrzymanie nie wiele kosztuje i tak w paliwie są podatki. A VAT dla jaśnie państwa, to jest we wszystkim i od chuja i trochu...

Ostatnio po kilka lat emerytury starym Polakom ukradli bandziory...

boukun

Znacjonalizować autostrady!

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona