|
Data: 2012-06-26 12:26:01 |
Autor: jadryś |
Znacjonalizować autostrady! |
W dniu 2012-06-26 11:51, boukun pisze:
Jak to jest możliwe, że taki jakiś Kulczyk (jeden z miliarderów wzbogacony na przemianach 1989 rabowania Polski) jest właścicielem autostrady A2? Toż to jawny bandytyzm polityczny. Naród budował, wykrwawiał się, a jednostce dali we własność i teraz naród musi jeszcze płacić dodatkowo za użytkowanie...
Ten naród nie zasługuje na wyzwolenie się z neoniewolnictwa...
boukun
Z tego co ja się orientuję to w konsorcjum "Autostrady Wielkopolski" Kulczyk jest tylko udziałowcem. No a to konsorcjum nie jest właścicielem całej autostrady, a tylko jednego odcinka.. O ile dobrze pamiętam - odcinka Nowy Tomyśl-Konin.
Ale ja tu nie chcę się bawić w adwokata kapitalisty.. Chciałem tylko powiedzieć że to dobry pomysł z tymi autostradami, z lokalnych (alternatywnych) dróg prawie całkowicie zniknęły tiry. Także ogólny ruch samochodowy jest znacznie niższy niż w czasach przed autostradowych.
|
|
|
Data: 2012-06-26 13:41:39 |
Autor: boukun |
Znacjonalizować autostrady! |
Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jsc2or$51j$1node1.news.atman.pl...
W dniu 2012-06-26 11:51, boukun pisze:
Jak to jest możliwe, że taki jakiś Kulczyk (jeden z miliarderów wzbogacony na przemianach 1989 rabowania Polski) jest właścicielem autostrady A2? Toż to jawny bandytyzm polityczny. Naród budował, wykrwawiał się, a jednostce dali we własność i teraz naród musi jeszcze płacić dodatkowo za użytkowanie...
Ten naród nie zasługuje na wyzwolenie się z neoniewolnictwa...
boukun
Z tego co ja się orientuję to w konsorcjum "Autostrady Wielkopolski" Kulczyk jest tylko udziałowcem. No a to konsorcjum nie jest właścicielem całej autostrady, a tylko jednego odcinka.. O ile dobrze pamiętam - odcinka Nowy Tomyśl-Konin.
Ale ja tu nie chcę się bawić w adwokata kapitalisty.. Chciałem tylko powiedzieć że to dobry pomysł z tymi autostradami, z lokalnych (alternatywnych) dróg prawie całkowicie zniknęły tiry. Także ogólny ruch samochodowy jest znacznie niższy niż w czasach przed autostradowych.
Znaczy co dobry pomysł? Z tym, że dodatkowo płatne dla osobówek? Jak to się przekłada niby na odciążenie ruchu na dziurawych drogach krajowych?
boukun
|
|
|
Data: 2012-06-27 17:29:58 |
Autor: jadryś |
Znacjonalizować autostrady! |
W dniu 2012-06-26 13:41, boukun pisze:
Jak to jest możliwe, że taki jakiś Kulczyk (jeden z miliarderów wzbogacony na przemianach 1989 rabowania Polski) jest właścicielem autostrady A2? Toż to jawny bandytyzm polityczny. Naród budował, wykrwawiał się, a jednostce dali we własność i teraz naród musi jeszcze płacić dodatkowo za użytkowanie...
Ten naród nie zasługuje na wyzwolenie się z neoniewolnictwa...
boukun
Z tego co ja się orientuję to w konsorcjum "Autostrady Wielkopolski" Kulczyk jest tylko udziałowcem. No a to konsorcjum nie jest właścicielem całej autostrady, a tylko jednego odcinka.. O ile dobrze pamiętam - odcinka Nowy Tomyśl-Konin.
Ale ja tu nie chcę się bawić w adwokata kapitalisty.. Chciałem tylko powiedzieć że to dobry pomysł z tymi autostradami, z lokalnych (alternatywnych) dróg prawie całkowicie zniknęły tiry. Także ogólny ruch samochodowy jest znacznie niższy niż w czasach przed autostradowych.
Znaczy co dobry pomysł? Z tym, że dodatkowo płatne dla osobówek? Jak to się przekłada niby na odciążenie ruchu na dziurawych drogach krajowych?
boukun
Dobrze że są takie drogi. I to że utrzymywać będą je tylko ci co po nich będą jeździć. Spokojnie można odcinek od Konina do Poznania przejechać w czasie niewiele krótszym niż autostradą, ot 110km - opóźnienie o 30-40 minut. Nadmienię jeszcze że gotów jestem zapłacić gotówką za znalezioną przez ciebie dziurę w tej alternatywnej do A2 drodze Konin-Poznań.
|
|
|
Data: 2012-06-27 17:45:00 |
Autor: boukun |
Znacjonalizować autostrady! |
Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jsf8uo$d4e$1node1.news.atman.pl...
W dniu 2012-06-26 13:41, boukun pisze:
Jak to jest możliwe, że taki jakiś Kulczyk (jeden z miliarderów wzbogacony na przemianach 1989 rabowania Polski) jest właścicielem autostrady A2? Toż to jawny bandytyzm polityczny. Naród budował, wykrwawiał się, a jednostce dali we własność i teraz naród musi jeszcze płacić dodatkowo za użytkowanie...
Ten naród nie zasługuje na wyzwolenie się z neoniewolnictwa...
boukun
Z tego co ja się orientuję to w konsorcjum "Autostrady Wielkopolski" Kulczyk jest tylko udziałowcem. No a to konsorcjum nie jest właścicielem całej autostrady, a tylko jednego odcinka.. O ile dobrze pamiętam - odcinka Nowy Tomyśl-Konin.
Ale ja tu nie chcę się bawić w adwokata kapitalisty.. Chciałem tylko powiedzieć że to dobry pomysł z tymi autostradami, z lokalnych (alternatywnych) dróg prawie całkowicie zniknęły tiry. Także ogólny ruch samochodowy jest znacznie niższy niż w czasach przed autostradowych.
Znaczy co dobry pomysł? Z tym, że dodatkowo płatne dla osobówek? Jak to się przekłada niby na odciążenie ruchu na dziurawych drogach krajowych?
boukun
Dobrze że są takie drogi. I to że utrzymywać będą je tylko ci co po nich będą jeździć. Spokojnie można odcinek od Konina do Poznania przejechać w czasie niewiele krótszym niż autostradą, ot 110km - opóźnienie o 30-40 minut. Nadmienię jeszcze że gotów jestem zapłacić gotówką za znalezioną przez ciebie dziurę w tej alternatywnej do A2 drodze Konin-Poznań.
Jesteś głąb kapuściany i farbowany kapitalista, a nie żaden komunista. Utrzymywać będą je wszyscy, także ty i może nie będziesz tylko sobie z tego sprawy zdawał.
Jutro ci każą płacić za chodnik, który jest położony wokół twojego domu i którego używasz, bo tak się bandziorom kapitalistycznym u władzy zachce, ograniczać ludziom swobody obywatelskie i swobodne poruszanie po przestrzeni publicznej...
Idź ty w pizdu, kapitalisto fałszywy...
boukun
|
|