Znacjonalizować ich!

Data: 2016-01-05 13:39:42
Autor: u2
Znacjonalizować ich!
http://www.fakt.pl/kobieta/anna-i-robert-lewandowski-spedzili-sylwestra-w-dubaju,galeria,601726.html

"Robert i Ania Lewandowscy spędzili sylwestra i przywitali Nowy Rok w
egzotycznym Dubaju. Para nie oszczędzała i wybrała dla siebie naprawdę
luksusowy hotel. Jak podaje portal Jastrząbpost, doba w pięciogwiazdkoym
hotelu The Palm kosztuje w od około 3, 4 tysięcy do nawet 7 tysięcy
złotych!"

Co to za portal "Jastrząbpost", słyszał ktoś? Za czyje pieniądze opływali
tam w luksusach?

-- u2 --

Data: 2016-01-05 13:55:11
Autor: LeonKame
Znacjonalizować ich!
Napewno nie za twoje ciulu. Jesli juz to za kasiore Bayernu.

Data: 2016-01-05 05:11:02
Autor: Zenek Kapelinder
Znacjonalizować ich!
Bayern to pewno sobie drukuje sam pieniadze.

Data: 2016-01-05 14:12:02
Autor: 61% procent czytelnikow faktu glosuje na jarkacza
Znacjonalizować ich!
Napewno nie za twoje ciulu. Jesli juz to za kasiore Bayernu.

Mają wracać i grać w Legii.
--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2016-01-05 18:00:39
Autor: Budzik
Znacjonalizować ich!
Użytkownik LeonKame kameleon@leon.com ...

Napewno nie za twoje ciulu. Jesli juz to za kasiore Bayernu.

Mam wrażenie ze nie zrozumiałem ironii płynącej z postu "u2?"...

Data: 2016-01-05 19:28:44
Autor: MarkWoydak
Znacjonalizować ich!
Użytkownik "LeonKame" <kameleon@leon.com> napisał w wiadomości
Napewno nie za twoje ciulu. Jesli juz to za kasiore Bayernu.

W takim razie skąd te pojękiwania brukowca?  "Ciemny lud to kupi" -(c)Jacek
Kurski.

Mark Woydak

--

Znacjonalizować ich!