Znaczące pogorszenie salda handlowego Polski

Data: 2017-09-12 05:50:54
Autor: japanizer
Znaczące pogorszenie salda handlowego Polski
http://www.bankier.pl/wiadomosc/Znaczace-pogorszenie-salda-handlowego-Polski-7542723.html

  Saldo handlowe Polski spadło w lipcu do najniższego poziomu od dwóch i pół   roku. Wynika to z istotnego pogorszenia sytuacji eksportu. Możliwe, że jest to   m.in. efekt jakichś przestojów w fabrykach samochodów w naszym regionie.

  W lipcu saldo handlowe Polski wyniosło minus 496 mln euro (czyli zanotowaliśmy   deficyt w wysokości 496 mln euro). Taka była przewaga importu nad eksportem. Szybko idzie Miśkom rozmontowywanie polskiej gospodarki.

Data: 2017-09-12 15:23:51
Autor: Ciemny Lud

Użytkownik <japanizer@japanizer.org> napisał w wiadomości news:dfbcb8b3-406e-4174-beaa-d576b1f92643googlegroups.com...
[...]

Zoabczymy jak grupowi geniusze z PiS wyjaśnią tą sytuację. ;-)))

CL

Data: 2017-09-18 11:26:56
Autor: z
W dniu 2017-09-12 o 15:23, Ciemny Lud pisze:
Zoabczymy jak grupowi geniusze z PiS wyjaśnią tą sytuację. ;-)))

Zapytaj guru ekonomicznego zwanego Kołotko.

Data: 2017-09-18 14:00:43
Autor: Ciemny Lud

Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:59bf9170$0$641$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2017-09-12 o 15:23, Ciemny Lud pisze:
Zoabczymy jak grupowi geniusze z PiS wyjaśnią tą sytuację. ;-)))

Zapytaj guru ekonomicznego zwanego Kołotko.

Ten Kołodko to z PiS jest?

CL

Data: 2017-09-17 07:51:12
Autor: Zenek Kapelinder
Znaczące pogorszenie salda handlowego Polski
Duren jestes pizdziak. Saldo to nie zysk. Za PRL Polska byla czolowym eksporterem wegla, ale go sprzedawala ponizej kosztow wydobycia. My mielismy dodatnie saldo przy sprzedazy wegla a niemcy z nami ujemmne i mieli zysk.

Data: 2017-09-18 09:02:21
Autor: Presidente de San Escobar
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

[...]

Tak, Zenus-kapuś, do teraz polskie prywatne firmy eksportowały towary poniżej
kosztów produkcji, taki spisek PO to był :DDDD.

Pokonujesz koleje granice swojej niezmierzonej głupoty :DDDDDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-09-18 09:50:06
Autor: Ciemny Lud

--

Zenuś i Trefniś to dobrana para genetycznych idiotów! ;-))))

CL

Data: 2017-09-17 16:16:38
Autor: Michał Szatański
W dniu 12.09.2017 o 14:50, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

  ale dolar spadł, i to nieźle, ( chyba pierwszy raz od 8 (?) lat ), trzeba popierać PiS ..

Data: 2017-09-17 07:44:01
Autor: japanizer
On Sunday, September 17, 2017 at 11:16:39 PM UTC+9, Michał Szatański wrote:
> [...]
>   ale dolar spadł, i to nieźle, ( chyba pierwszy raz od 8 (?) lat ), trzeba popierać PiS ..

Wiadomo, Polska już tak bardzo powstała z kolan, że kurs dolara do euro spadł o prawie 20% przez ostatni rok.

Data: 2017-09-17 18:21:59
Autor: Ciemny Lud
Użytkownik "Michał Szatański" <micszat@gmail.com> napisał w wiadomości news:opm046$t8o$1mx1.internetia.pl...
 ale dolar spadł, i to nieźle, ( chyba pierwszy raz od 8 (?) lat ), trzeba popierać PiS ..

A co z tym wspólnego ma PiS? ;-))))

CL

Data: 2017-09-18 11:22:19
Autor: Michał Szatański
W dniu 17.09.2017 o 18:21, Ciemny Lud pisze:
[...]

  Zobacz sobie kurs w czasie - zawsze spada za PiS.

Data: 2017-09-18 14:00:17
Autor: Ciemny Lud
Użytkownik "Michał Szatański" <micszat@gmail.com> napisał w wiadomości news:opo38b$8s7$1mx1.internetia.pl...
[...]

Widzisz w tym jakiś związek? ;-)))

CL

Data: 2017-09-24 16:54:36
Autor: Michał Szatański
W dniu 17.09.2017 o 19:38, the_foe pisze:
W dniu 2017-09-17 o 16:16, Michał Szatański pisze:
[...]

"spadł" do poziomu sprzed 2015.
https://stooq.pl/c/?s=usdpln&c=10y&t=l&a=lg&svg
ale tak serio to tylko efekt osłabienia USD do EUR
https://stooq.pl/c/?s=eurusd&c=10y&t=l&a=lg&svg

  spadł nie tylko do euro, co my wspólną walutę mamy?

Data: 2017-09-24 16:55:21
Autor: Michał Szatański
[...]

  zresztą euro też spadło

Data: 2017-09-17 19:35:09
Autor: the_foe
W dniu 2017-09-12 o 14:50, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

to jest oczywisty efekt wzrostu zadłużenia SP, aby kasa którą pożyczają i dają na konsumpcje miała pokrycie, naturalnie musi wzrosnąć import lub spaść eksport, inaczej doszłoby do potężnej inflacji.

--
@foe_pl

Znaczące pogorszenie salda handlowego Polski