Znaczy się zamordowali rannego jeńca????

Data: 2011-10-21 18:08:03
Autor: Zennon
Znaczy się zamordowali rannego jeńca????
Super początek demokracji.

Zennon

Data: 2011-10-21 16:50:32
Autor: MH
Znaczy się zamordowali rannego jeńca????
Zennon <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał(a):
Super początek demokracji.

Zennon
==================

Chyba nie jestem 'na bieżąco'...  Co się wydarzyło ???

MH

Data: 2011-10-21 18:57:25
Autor: Zennon

Użytkownik " MH" <logiznam@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j7s7so$dl5$1inews.gazeta.pl...
[...]

http://wiadomosci.onet.pl/raporty/upadek-kaddafiego/okolicznosci-smierci-kaddafiego-sa-niejasne,1,4886965,wiadomosc.html

Zastrzelili go w ciężarówce. Najfaniejszy jest ten "ostrzał ciężarówki przez zwolenników Kaddafiego" który ponoć go zabił. A mówią, że Araby potrafią łgać jak najęci.

Zennon

Data: 2011-10-21 18:58:38
Autor: oyster
Użytkownik -  MH napisał:
[...]

NIc, nic - idź pojeździć na rowerku.
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-21 17:11:39
Autor: MH
oyster <morska@glizda.com> napisał(a):
Użytkownik -  MH napisał:

> ==================
>
> Chyba nie jestem 'na bieżąco'...  Co się wydarzyło ???
>
> MH

NIc, nic - idź pojeździć na rowerku.

===============

Pedałuj se dalej beskręgowcu ...

MH

Data: 2011-10-21 19:39:55
Autor: oyster

Użytkownik -  MH napisał:
[...]

Jak już sobie pojeździsz, to bierz się od razu do odrabiania lekcji.
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-21 19:02:38
Autor: Grzegorz Z.
oyster napisał:

Użytkownik -  MH napisał:
[...]

Znaczy nie tylko pedał ale i pedofil?

--
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych

Data: 2011-10-21 19:09:18
Autor: oyster
Użytkownik - Grzegorz Z. napisał:
oyster napisał:

Użytkownik -  MH napisał:
[...]

To twoja opinia. Nie muszę się z nią zgadzać.
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-21 19:14:45
Autor: Grzegorz Z.

oyster napisał:

Użytkownik -  MH napisał:
[...]

Wczoraj wizualizowałeś sobie tyłek pana Kaweckiego i wyobrażałeś sobie że
się przed tobą pochyla, dzisiaj wizualizujesz sobie jednego z grupowiczy na
rowerku.

Data: 2011-10-22 13:10:52
Autor: oyster
Znaczy się zamordowali rannego jeńca????
Użytkownik - Grzegorz Z. napisał:

To twoja opinia. Nie muszę się z nią zgadzać.

Wczoraj wizualizowałeś sobie tyłek pana Kaweckiego .......

A ty się ośliniłeś?
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-22 18:21:19
Autor: Grzegorz Z.
oyster napisał:

Użytkownik - Grzegorz Z. napisał:

To twoja opinia. Nie muszę się z nią zgadzać.

Wczoraj wizualizowałeś sobie tyłek pana Kaweckiego .......

A ty się ośliniłeś?

Ależ skąd. Umiem za to posługiwać się wyszukiwarką, żaden twój post mi nie
umknie, na tej i na innych grupach. I nie ma to nic wspólnego z ubecją. --

Data: 2011-10-21 18:21:41
Autor: boukun
Znaczy się zamordowali rannego jeńca????

Użytkownik "Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:201110211608.UTC.j7s5d5$ej3$1tioat.net...
Super początek demokracji.

Zennon

Nas oczach całego świata, przy poklasku bambusa i Hilary...

boukun

Data: 2011-10-22 11:17:23
Autor: Antenka
On 21 Paź, 18:21, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Zennon" <Zen...@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w
> [...]

> Super początek demokracji.

> Zennon

Nas oczach całego świata, przy poklasku bambusa i Hilary...

Antychrysta, boukun, przy poklaskach antychrysta - bambusa,
niewiadomego pochodzenia :- /
Bo kto tak naprawdę wie, skąd się toto wzięło...  :-?
Co do zabójstwa Kadafiego - oglądałam kawałek na CNN - wyłączyłam nie
mogłam na to patrzeć :-(.
Antenka

Data: 2011-10-22 21:35:17
Autor: Ikselka
Dnia Sat, 22 Oct 2011 11:17:23 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

[...]

Dobrze, że mam tylko 1 i 2. A i tak, kiedy pokazali maleńki i zamazany
fragmencik, jak tylko się zorientowałam, co to, uciekłam.
:-((((((((((((((((((((((((((((((
--
XL
"Z drzew spadają czasem gałęzie. Ba, zdarza się, że trafią kogoś w głowę i

Data: 2011-10-21 19:18:00
Autor: Leprechaun
Znaczy się zamordowali rannego jeńca????

Użytkownik "Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:201110211608.UTC.j7s5d5$ej3$1tioat.net...
Super początek demokracji.

Jakiego jeńca? Dostał w plecy więc uciekał.

BomBel

Data: 2011-10-21 20:05:03
Autor: oyster
Użytkownik - Leprechaun napisał:

[...]

"Zastrzelony podczas ucieczki"?
Tak na boku, kutasku - był postrzelony w nogi i głowę - jak już odrabiasz pańszczyznę przy TVN24, to przynajmniej słuchaj uważnie.
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-21 20:22:58
Autor: pluton
Znaczy się zamordowali rannego jeńca????
Tak na boku, kutasku - był postrzelony w nogi i głowę - jak już
odrabiasz pańszczyznę przy TVN24, to przynajmniej słuchaj uważnie.

Postrzal w nogi okazal sie smiertelny.

Nullification

Data: 2011-10-22 05:45:48
Autor: stevep
Dnia 21-10-2011 o 20:05:03 oyster <morska@glizda.com> napisał(a):

[...]

A jakie to ma znaczenie, szczury należy trępić.

--
stevep

Data: 2011-10-22 08:01:50
Autor: A. Filip
stevep <stevep011@tkdami.net> pisze:
[...]

Czyli tym zakazem kary śmierci Rady Europy ty se już dupę podcierasz
skoro popierasz karę śmierci na miejscu i to bez jakiegokolwiek procesu?

Ile naprawdę są (gówno) warte standardy można się przekonywać (również)
przy takich okazjach - zobaczymy kto teraz milczy a będzie szczekać jak
kundelek gdy któryś z krajów Rady Europy zechce na poważnie przywrócić
karę śmierci, karę śmierci _pro procesie sądowym_.

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Człowiek bez poczucia moralnego jest najniegodziwszym

Data: 2011-10-22 11:57:31
Autor: oyster
Użytkownik - stevep napisał:
[...]

Należy, ale mimo to jakoś sie uchowałeś.
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-22 15:16:54
Autor: Ikselka
Dnia Sat, 22 Oct 2011 05:45:48 +0200, stevep napisał(a):

[...]

Tylko pamiętaj o tym, że i ty możesz zostać... szczurem. To, kto nim jest w
danym momencie, zależy tylko i wyłącznie od kaprysu losu, sytuacji.

Data: 2011-10-22 19:53:32
Autor: matusm

Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v3qh2mxsv39gybstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Oj ORMOwiec nic u Was nowego,kopać leżacego,strzelac w plecy albo w tył głowy
ale możesz głosic swoje poglądy bo nadal,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Data: 2011-10-21 20:40:09
Autor: boukun

Użytkownik "Leprechaun" <brudy.polityczne@pralnia.tw> napisał w wiadomości news:4ea1aaa5$0$8444$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Było widać nawet na You Tubie, jak uciekał zdeptany i szarpany na ciężarówce...

boukun

Znaczy się zamordowali rannego jeńca????