Znaczy się zamordowali rannego jeńca????

Data: 2011-10-21 18:21:41
Autor: boukun
Znaczy się zamordowali rannego jeńca????

Użytkownik "Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:201110211608.UTC.j7s5d5$ej3$1tioat.net...
Super początek demokracji.

Zennon

Nas oczach całego świata, przy poklasku bambusa i Hilary...

boukun

Data: 2011-10-22 11:17:23
Autor: Antenka
On 21 Paź, 18:21, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Zennon" <Zen...@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w
> [...]

> Super początek demokracji.

> Zennon

Nas oczach całego świata, przy poklasku bambusa i Hilary...

Antychrysta, boukun, przy poklaskach antychrysta - bambusa,
niewiadomego pochodzenia :- /
Bo kto tak naprawdę wie, skąd się toto wzięło...  :-?
Co do zabójstwa Kadafiego - oglądałam kawałek na CNN - wyłączyłam nie
mogłam na to patrzeć :-(.
Antenka

Data: 2011-10-22 21:35:17
Autor: Ikselka
Dnia Sat, 22 Oct 2011 11:17:23 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

[...]

Dobrze, że mam tylko 1 i 2. A i tak, kiedy pokazali maleńki i zamazany
fragmencik, jak tylko się zorientowałam, co to, uciekłam.
--
XL
"Z drzew spadają czasem gałęzie. Ba, zdarza się, że trafią kogoś w głowę i

Znaczy się zamordowali rannego jeńca????