Znają tylko trzy języki- jeden własny i dw a od butów.

Data: 2016-01-27 12:45:27
Autor: stevep
Znają tylko trzy języki- jeden własny i dw a od butów.
# Pełnią odpowiedzialne funkcje, często muszą jeździć za granicę. Tam  załatwiają ważne dla Polski sprawy. Kto spośród nich nie musi korzystać z  tłumacza? Sprawdziliśmy, jakimi językami obcymi posługują się ministrowie  rządu Beaty Szydło. Niestety, od wielu spośród członków gabinetu - w tym  od rzecznika rządu - nie otrzymaliśmy odpowiedzi na pytanie o ich  kompetencje językowe.
Mimo kilkukrotnych próśb nie odpowiedziała nam Kancelaria Premiera ani  nowy rzecznik prasowy rządu. Nie otrzymaliśmy więc informacji o  umiejętnościach językowych szefowej rządu. Milczał również MON, gdzie  szefem jest Antoni Macierewicz, Ministerstwo Rolnictwa (Krzysztof  Jurgiel), MSZ (Witold Waszczykowski), Ministerstwo Środowiska (Jan  Szyszko), resort rozwoju (Elżbieta Rafalska) czy MEN (Anna Zalewska).  Dlaczego? Problemem raczej nie był w tym przypadku brak czasu. Pytania  zadaliśmy na początku grudnia, a powtórzyliśmy je na początku stycznia.
Rząd PiS wypadł pod tym względem o wiele gorzej niż poprzednicy z koalicji  PO-PSL. Z tamtej ekipy nie odpowiedział tylko jeden minister - Janusz  Piechociński. #
Ze strony:
http://skroc.pl/dad92

--
  stevep
-- -- -

Data: 2016-01-27 04:46:26
Autor: Vernon L. Pinkley
Znają tylko trzy języki- jeden własny i dwa od butów.
Czyli nic nowego.

Inne nieprzyjęte pytanie dziennikarza dot. umiejętności posługiwania się przez prezydenta Komorowskiego języki obcymi. Pytanie to padało też ze strony innych internautów, ale nie zostało jednak zadane.
http://telewizjarepublika.pl/czy-prezydent-poluje-i-czy-zna-jezyki-obce-gmyz-o-hangoucie-z-bronislawem-komorowski,19324.html

A kiedy Antek zatrudnił 20 latka ze znajomością angielskiego,
wtedy podniósł się przeraźliwy kwik stivap jak to Antek kompromituje MON zatrudniając gówniarzy.

Ot, cały stivp z pojebanym woydakiem.

Data: 2016-01-27 14:59:38
Autor: stevep
W dniu .01.2016 o 13:46 Vernon L. Pinkley <vernon.l.pinkley@gmail.com>  pisze:

[...]

A Antek zna tylko ten od butów.
--
  stevep
-- -- -

Data: 2016-01-27 09:29:19
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu środa, 27 stycznia 2016 14:59:45 UTC+1 użytkownik stevep napisał:
> [...]

> wtedy podniósł się przeraźliwy kwik stivap jak to
> Antek kompromituje MON zatrudniając gówniarzy.

Akurat nieprawda. P. Antek zna prawdopodobnie angielski i francuski, a na pewno hiszpański i... quechua (język Inków). Nie wiem, jak z łaciną i hebrajskim.
To jest człowiek bardzo inteligentny, ale nawet prof. Wolniewicz, którego trudno
o antypisowskie poglądy pomawiać - ma wątpliwości: czy aby Antek nie opiera się
na niebezpiecznych, szkodliwych założeniach i nie rozwali PiS od środka.
Podzielam zdanie prof. Wolniewicza, moim zdaniem P. Antek to taki sam KOR-nik
mesjanistyczny, prorok żydowski, szaleniec boży jak jego kolega, nieżyjący
Jacek Kuroń. Te same fascynacje Commandante, ten sam "nagrzany" romantyzm..
P. Antek to nie jest bynajmniej zły człowiek, byłby genialnym przewodnikiem
młodzieży/instruktorem harcerskim, ale obawiam się, że rządy nad MON w jego
wykonaniu skończą się jakąś katastrofą. Obecna sytuacja wymaga bardziej
racjonalizmu niż ułańskiej fantazji.

Data: 2016-01-27 18:54:03
Autor: u2
W dniu 2016-01-27 o 18:29, Jakub A. Krzewicki pisze:
Akurat nieprawda. P. Antek zna prawdopodobnie angielski i francuski, a na pewno hiszpański i... quechua (język Inków).

na pewno przyda sie w poszukiwaniu skarbu Inkow ukrytego w Czorsztynie:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2016-01-27 15:17:39
Autor: Marek Czaplicki
Vernon L. Pinkley pisze na pl.soc.polityka w dniu środa, 27 stycznia 2016 13:46:

[...]

Propozycja więc taka. Każdy minister zatrudni jako asystenta jakiegoś emigranta. Podreperuje w ten sposób prestiż ministerstwa w znajomości personelu w językach, no i przyczyni się do częściowego rozwiązania problemu migrantów zważywszy na wielkość rządu jeśli chodzi o ilość ministerstw. :-)

Data: 2016-01-27 16:28:40
Autor: Mark VVoydak
Znają tylko trzy języki- jeden własny i dwa od butów.
Użytkownik "Vernon L. Pinkley" <vernon.l.pinkley@gmail.com> napisał w
wiadomości news:16aa27ac-fbaa-4076-beec-c08ed2eb7876googlegroups.com...
[...]

Nie pieprz łajzo z IP 80.238.112.56! Młodzieniec ten okazał się wtyką
koncernu amerykańskiego zbrojeniowego i Antoni musiał go "oddelegować" do
Obamy. Temat dotyczy znajomości języków obcych przez MINISTRÓW a nie ich
pomagierów więc przymknij japę i zmień nick na kolejny.

--
Mark Woydak

Data: 2016-01-27 10:04:22
Autor: Vernon L. Pinkley
użytkownik Mark VVoydak napisał:

Nie pieprz łajzo z IP 80.238.112.56! Młodzieniec ten okazał się wtyką
koncernu amerykańskiego zbrojeniowego i Antoni musiał go "oddelegować" do
Obamy.

Widać coś mnie ominęło, nie przypucowałeś się
z tą wiadomością na grupie.

Znają tylko trzy języki- jeden własny i dw a od butów.