Znajdź 10 takich samych elementów w stoczniowym dźwigu i Statule Wolności. Powodzenia!

Data: 2010-09-12 06:08:38
Autor: Antenka
Znajdź 10 takich samych elementów w stoczniowym dźwigu i Statule Wolności. Powodzenia!
Masz problem? Pomoże ci Komorowski :

http://www.wolnapolska.pl/index.php/majaczenie-gowy-pastwa.html

Dla bystrych czeka nagroda - wycieczka do Smoleńska z kaszalotem.

Antenka

Data: 2010-09-12 13:10:08
Autor: Antenka
On 12 Wrz, 15:08, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
Masz problem? Pomoże ci Komorowski :

http://www.wolnapolska.pl/index.php/majaczenie-gowy-pastwa.html

Dla bystrych czeka nagroda - wycieczka do Smoleńska z kaszalotem.

Antenka

Bronek, nie ma żadengo amatora, który
zająłby się analizą wytworów twojej chorej głowy  :- /

Antenka

Data: 2010-09-12 13:21:49
Autor: zbig
[...]

Mało bystrym poetkom polecam słownik wraz odmianą rzeczownika statua.
To dość trudne, ale nawet grupowy matoł może to wykuć na pamięć.

Data: 2010-09-12 13:58:40
Autor: Antenka
On 12 Wrz, 22:21, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

Mało bystrym poetkom polecam słownik wraz odmianą rzeczownika statua.
To dość trudne, ale nawet grupowy matoł może to wykuć na pamięć.

Wiesz gdzie ja mam tę statuę? Dokładnie w tym samym miejscu, co
rzeczonego gafiarza z lasu. Głęboko w czterech.
A teraz spadaj pełowski korektorze i zajmij się durnowatymi tekstami
POlszewickich pryncypałów. Do roboty!

Antenka

Data: 2010-09-12 14:11:47
Autor: zbig
On 12 Wrz, 22:58, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:

[...]

Jakoś nie jestem zainteresowany miejscem przechowywania przez ciebie
stalowo-miedzianych konstrukcji, nieuku rodzaju żeńskiego

Data: 2010-09-12 14:24:43
Autor: Antenka
On 12 Wrz, 23:11, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

Jakoś nie jestem zainteresowany miejscem przechowywania przez ciebie
stalowo-miedzianych konstrukcji, nieuku rodzaju żeńskiego

Zapomniałeś, że w tym właśnie miejscu przechowuję Polszewickiego
ciamajdę. Metalowy, masoński babsztyl nie jest tak uprzywilejowany -
bywa tam bardzo rzadko.

Antenka

Data: 2010-09-12 23:57:01
Autor: MH
Znajdź 10 takich samych elementów w stoczniowym dźwigu i Statule Wolności. Powodzenia!

Dla bystrych czeka nagroda - wycieczka do Smoleńska z kaszalotem.

========

Nigdzie z tobą nie lecę !!

MH

Data: 2010-09-12 15:00:58
Autor: Antenka
On 12 Wrz, 23:57, "MH" <logiz...@op.pl> wrote:
> Dla bystrych czeka nagroda - wycieczka do Smoleńska z kaszalotem.

Nigdzie z tobą nie lecę !! <

Zwariowałeś? :D

MH

Znajdź 10 takich samych elementów w stoczniowym dźwigu i Statule Wolności. Powodzenia!