Znajdz różnice - zagadka ze zdjęciem :-)

Data: 2009-04-06 14:09:39
Autor: Rafał VFR
Znajdz różnice - zagadka ze zdjęciem :-)
Witam
Będąc z synem zaobserwowałem taki oto sprzęt :-) (w sumie dwa) http://etacar.put.poznan.pl:8443/rafal.kowalski/szczegol/index.htm

Na stronie zagadka - nagród nie przewiduje się; poza satysfakcją oczywiście :-)

Rafal VFR
GG 85456
http://www.put.poznan.pl/~rafal.kowalski

Data: 2009-04-06 05:21:43
Autor: jakub.gruchota
On Apr 6, 2:09 pm, "Rafał VFR" <rafal...@tlen.pl> wrote:
[...]

:-)

Prawie jak Manitou:)

Zdravim,
Kuba

Data: 2009-04-06 05:34:46
Autor: Przemek
On 6 Kwi, 14:09, "Rafał VFR" <rafal...@tlen.pl> wrote:
[...]

Masakra, jak można tak jeździć... Swoją drogą, te rowerki były chyba
tak poskładane w markecie, zyga chyba dawał linka do zdjęcia.

pozdr

Data: 2009-04-06 14:45:30
Autor: fabian
Przemek wrote:
[...]

Trochę narwisty musi być. ;)

Fabian.

Data: 2009-04-06 16:18:44
Autor: Tomasso
Użytkownik "Przemek" napisał:

Masakra, jak można tak jeździć... Swoją drogą, te rowerki były chyba
tak poskładane w markecie, zyga chyba dawał linka do zdjęcia.

Ten ze zdjęcia zygi miał widelec w dobrą mańkę, bo to była wersja "Born to run II"

Data: 2009-04-06 09:58:18
Autor: Przemek
On 6 Kwi, 16:18, "Tomasso" <t_dabrowski@USUN_TOpoczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Przemek" napisał:

Ten ze zdjęcia zygi miał widelec w dobrą mańkę, bo to była wersja "Born to
run II"

Widocznie mieli mniej doświadczonego mechanika, a że się nie zgadzało
z wersją I, to nazwali II :). Teraz kojarzę, że gdzieś na necie
widziałem fotkę z reklamą rowerów z marketu, z widelcem montowanym tak
jak w wersji I. Widać skuteczna ta reklama...

pozdr

Data: 2009-04-06 05:51:32
Autor: Saurus
[...]

To sprawdzony wzorzec. Policja też tak ma.

:)

Data: 2009-04-06 18:20:00
Autor: jacyn
Saurus pisze:
[...]

Może tu jest jakieś nawiązanie do tego dowcipu, co policjant miał czapkę daszkiem do tyłu - bo zaraz będzie wracał :)

--
Maciek

Data: 2009-04-06 09:47:08
Autor: Saurus
On 6 Kwi, 18:20, jacyn <ja...@oDWA.pl> wrote:
Saurus pisze:> On 6 Kwi, 14:09, "Rafał VFR" <rafal...@tlen.pl> wrote:
> To sprawdzony wzorzec. Policja też tak ma.

Może tu jest jakieś nawiązanie do tego dowcipu, co policjant miał czapkę
daszkiem do tyłu - bo zaraz będzie wracał :)

http://groups.google.com/group/pl.rec.rowery/msg/2de198c3d159ecd8

:)

Data: 2009-04-06 15:18:12
Autor: dziki
Użytkownik "Rafał VFR" <rafalvfr@tlen.pl> napisał w wiadomości news:grcrhb$6lb$1inews.gazeta.pl...
Witam
Będąc z synem zaobserwowałem taki oto sprzęt :-) (w sumie dwa) http://etacar.put.poznan.pl:8443/rafal.kowalski/szczegol/index.htm

to jest model "born to run", a nie "born to ride", hehe

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2009-04-06 15:54:57
Autor: Tomek Głowacki
dziki pisze:
[...]

a powinien się nazywać "born to kill" ze względu na ten amortyzator ;)

Pozdr,
Tomek

Data: 2009-04-06 16:38:22
Autor: Mirosław Aleksander Moczyróg
Tomek Głowacki pisze:

a powinien się nazywać "born to kill" ze względu na ten amortyzator ;)

Przynajmniej "born to fly".

pozdrawiam,

mirek

Data: 2009-04-06 16:47:12
Autor: Ryszard Mikke
Rafał VFR <rafalvfr@tlen.pl> napisał(a):
[...]

Nie jestem godzien:

BŁĄD
Żądany URL nie może zostać pobrany

Podczas sprowadzania URL-a:
http://etacar.put.poznan.pl:8443/rafal.kowalski/szczegol/index.htm

wystąpił następujący błąd:

    * Dostęp zabroniony.

       Konfiguracja serwera wyklucza Twój dostęp do niego w chwili obecnej.
Skontaktuj się z Twoim providerem jeśli jest jest to nieprawidłowość.
Generated Fri, 24 Jun 2005 07:25:17 GMT by proxy.3.pl
(squid/2.5.STABLE9-20050302) --

Data: 2009-04-06 23:02:23
Autor: Tomek Głowacki
Znajdz różnice - zagadka ze zdję ciem :-)
Ryszard Mikke pisze:

Nie jestem godzien:

[...]

Admin-paranoik, wot co ;)

Pozdr,
Tomek

Data: 2009-04-06 21:49:43
Autor: Ryszard Mikke
Tomek Głowacki <t_gl.tnijspam@tuteztnij.o2.pl-invalid> napisał(a):
Ryszard Mikke pisze:

> Skontaktuj się z Twoim providerem jeśli jest jest to nieprawidłowość.
> Generated Fri, 24 Jun 2005 07:25:17 GMT by proxy.3.pl
> (squid/2.5.STABLE9-20050302) > Admin-paranoik, wot co ;)

Już okazałem się godzien. ;)

No cóż - prawie jak Karpiel i prawie jak Manitou.

rmikke

Data: 2009-04-06 16:50:25
Autor: emyo
[...]

czy mi się wydaje czy amory są założone w drugą stronę

Data: 2009-04-06 17:33:45
Autor: Adrian S.
Rafał VFR wrote:

[...]

  Kiedyś na warszawskiej masie zagadałem laskę na rowerze z
technologią "reverse arch inaczej", ale powiedziała że chyba nie mam racji
bo dobrze się jedzie...

--
Adrian S. the Lajt Rider

Data: 2009-04-06 19:05:44
Autor: M_X
Znajdz różnice - zagadka ze zdjęciem :-)
 Kiedyś na warszawskiej masie zagadałem laskę na rowerze z
technologią "reverse arch inaczej", ale powiedziała że chyba nie mam racji
bo dobrze się jedzie...

 Przypomina mi się historia sprzed ponad roku, kiedy na grupie wyśmiewaliście podobny patent w rowerze oferowanym na Allegro - o dziwo to chyba nawet jakiś trekingowy Spec był. Długo się nie zastanawiając napisałem do sprzedającego, że widelec w owym rowerze nie jest zamontowany poprawnie. Kilka godzin później aukcja zniknęła z Allegro a po pewnym czasie ów sprzedający napisał maila do mnie, że powodem wystawienia roweru na sprzedaż był fakt, iż rower nie prowadził się tak jak powinien a ponadto często zdarzało się zahaczyć stopą o przednie koło co definitywnie odbierało ochotę do dalszej jazdy. Po prawidłowym ustawieniu widelca i testowej przejażdżce facet zrezygnował z pomysłu sprzedaży i mailowo całował po rękach :P

 POZDRAV
                   M_X

Data: 2009-04-06 19:26:05
Autor: nb
at Mon 06 of Apr 2009 14:09, Rafał VFR wrote:

[...]

Ciekawe, że wielu coś powiedziało tak jakby odpowiedź była oczywista,
ale nikt nie odpowiedział konkretnie. Za wyjątkiem tego jednego, który podejrzewa amory na odwrót. O kierownicy na odwrót nikt nie wspomniał.

PS ja też nie odpowiedziałem.

--
nb

Data: 2009-04-07 08:23:18
Autor: Rafał VFR
Znajdz różnice - zagadka ze zdjęciem :-)
Moim zdaniem kierownica jest dobrze.
Gdyby całość obrócić o 180 st wtedy widelec byłby poprawnie a kierowca + mostek na odwrót.
Ale to tylko moje zdanie ....
Pzdr
RK

Data: 2009-04-07 08:35:29
Autor: urwis
Rafał VFR pisze:
[...]

patrząc na taki rower zawsze zastanawiam sie kiedy wystająca sztyca rozpruje dumper...

//urwis//

Data: 2009-04-08 08:21:09
Autor: Raist
[...]

Rafał, a rozmawiales z tymi ludzmi? Ja bym ich podpytał czy dobrze im sie tak jezdzi

Raist

Data: 2009-04-08 13:52:30
Autor: Rafał VFR
Znajdz różnice - zagadka ze zdjęciem :-)
Nie nie rozmawiałem.
Miałem taki zamiar ale bałem się - i tu mówie powarznie, że dostanę po ryju.
Instynktownie wiedziałem, że zrobię dobrze, bo ogólnie rzecz biorąc wszystko wpłynie na poprawę ale ponad instynkt zadział mechanizm samoobrony.
Mówię całkiem serio.
Pzdr
RK