Znajdz różnice - zagadka ze zdjęciem :-)

Data: 2009-04-06 17:33:45
Autor: Adrian S.
Znajdz różnice - zagadka ze zdjęciem :-)
Rafał VFR wrote:

Witam
Będąc z synem zaobserwowałem taki oto sprzęt :-) (w sumie dwa)
http://etacar.put.poznan.pl:8443/rafal.kowalski/szczegol/index.htm

Na stronie zagadka - nagród nie przewiduje się; poza satysfakcją
oczywiście
:-)

  Kiedyś na warszawskiej masie zagadałem laskę na rowerze z
technologią "reverse arch inaczej", ale powiedziała że chyba nie mam racji
bo dobrze się jedzie...

--
Adrian S. the Lajt Rider

Data: 2009-04-06 19:05:44
Autor: M_X
Znajdz różnice - zagadka ze zdjęciem :-)
 Kiedyś na warszawskiej masie zagadałem laskę na rowerze z
technologią "reverse arch inaczej", ale powiedziała że chyba nie mam racji
bo dobrze się jedzie...

 Przypomina mi się historia sprzed ponad roku, kiedy na grupie wyśmiewaliście podobny patent w rowerze oferowanym na Allegro - o dziwo to chyba nawet jakiś trekingowy Spec był. Długo się nie zastanawiając napisałem do sprzedającego, że widelec w owym rowerze nie jest zamontowany poprawnie. Kilka godzin później aukcja zniknęła z Allegro a po pewnym czasie ów sprzedający napisał maila do mnie, że powodem wystawienia roweru na sprzedaż był fakt, iż rower nie prowadził się tak jak powinien a ponadto często zdarzało się zahaczyć stopą o przednie koło co definitywnie odbierało ochotę do dalszej jazdy. Po prawidłowym ustawieniu widelca i testowej przejażdżce facet zrezygnował z pomysłu sprzedaży i mailowo całował po rękach :P

 POZDRAV
                   M_X

Znajdz różnice - zagadka ze zdjęciem :-)